Ahli Kelab Kad !!

May 18, 2010

Home » » Service Interrupted

Service Interrupted

Arini teman xdapat nak menghupdate blog teman...semua gambo yg ada dalam henpon teman udah kene virus...geramnye hati teman xterkata..padahal setiap kali cocok usb wire henpon pd pc,...teman mesti scan virus dulu...apa guna ada anti-virus tp henpon still kene virus????!!!!>..xpasal jer thari tadik terpaksa pegi kedai henpon kat Taiping Sentral..Afif teman tinggalkan kat umah dengan Cik Nor..kalo bawak Afif kang,...takot teman plak yg hilang sabar..dah la henpon cik asbenn yg sponsor...blom setaun pakai,..dah nak jahanam....mana xnye,...Afif main baling sesuka hati..apa kau hengat henpon Mie tu bola eh???




Memandangkan memorikad dah kene virus,..terpaksale teman 'hapuskan' segala gambar yg ada dlm tuh..mujurlah semua gmbr sebelum nih teman dah siap2 transfer masuk thumbdrive...silap2 thumbdrive tu pon dah kene virus..xleh jadik nih,...kene bgtau cik asbenn....bila dah jadik mcm nih,..ilang terus mood teman nk tulih blog...yelah...tapi,nk buat cmne...redha ajelah...barang duniawi..mana yg kekal lama,..btol kan?..  :D




Moral of da story,...lepas nih teman akan amik gmbo guna kamera...xmo dah pakai henpon...teman cuma akan pakai henpon melainkan terpaksa ajer...nmpaknye kene la teman belajo cmne nk guna kamera yg cik asbenn bg aritu..heheheh....

Sedih2....henponku jahanam....mujur maseh boleh diselamatkan...hukhuhkuk.....yang,..nak henpon baru...kekekekekekek

3 comments

May 19, 2010, 9:07:00 AM

aiiyyooooo.. hp masok virus ek.. aku pon tak bape bekenan nak amek gambo gune hp w/pon hp boleh amek gambo.. takot jd cam tu la.. ermm.. redho je la ye..

May 19, 2010, 12:53:00 PM

hohohoho.. cam nak HP baru je lagi.. hahahhaha..

May 19, 2010, 2:30:00 PM

eda : tu la...nmpknye aku kene usung kamera la lps nih..jahanam hp ku

en.ejai ; hahahah...mcm tau2 aje kan hasrat atiku.. :D

Post a Comment