Ahli Kelab Kad !!

Aug 15, 2012

Home » » 25 Ramadhan

25 Ramadhan




entry nih patutnya teman publish semalam....
tapi dek sebabkan petang semalam hujan & streamyx teman pulak merajuk..
tertundalah menyambung tulis entry nih...
arini ler baru dapat sambung tulis & publish...





25 Ramadhan 1429H....
kenangan bulan Ramadhan yang takkan teman lupakan seumur hidup....
tapi tarikh yang teman nyatakan nih ikut kalendar Islam yer...
bukan ikut kalendar omputih...
kalo ikut kalendar omputih,..memang blom lagik...





25 Ramadhan 1429H....
pukul 3 :57 petang........




lahirlah seorang bayi lelaki yang sangat comel..sangat kiut....
36 minggu menanti kehadirannya...














 25 Ramadhan 1429H
Ahmad Afif Zuhdi...
kalo nak describe maksud nama CikMat ni memang panjang....
mengkome sekelian cari sendiri ajelah ye...





dijangkakan keluar bulan Syawal..
tup-tup bulan Ramadhan dia dah melambai-lambai....
umie suruh keluar ikut jalan yang betul..
dia nak jugakkk keluar ikut tingkap.....
walaupon dilahirkan tak cukup bulan tapi alhamdulillah...
dia membesar menjadi anak yang sehat,penggemar tegar nasi goreng kicap telur...
nakal?..manja?..well..nama pun bebudak kan...memang takboley buat apa....
dia jugak penzikir yang paling banyak berzikir bila tengok umie dia naik hangin....
baguskan anak teman..
umie naik hantu,..anak tolong zikirkan supaya hantu keluar dari badan umie...





doa setiap ibu untuk anaknya opcozlah lebih kurang sama...
semua ibu nakkan yang terbaik untuk anak dia..
begitu jugak teman...tambahan doa sikit untuk cikmat.....
moga Ahmad menjadi anak yang lebih tinggi..dan tinggi lagik...
tapi jangan tinggi sangat..umie & ayah ni comelll aje Mat ooii...
tapi harus ingat anakku....
setinggi mana pun kamu,..umie still boleh capai cuping telingamu...
amacam,..gojess x?






7 comments

Aug 15, 2012, 2:15:00 PM

moga menjadi anak yang baik ye cik mat...baguih ni dier zikirkan umie dier

Aug 15, 2012, 2:21:00 PM

TUA 4 HARI JE DR FAHIM FAHIM 29 RAMADHAN ....

Aug 15, 2012, 3:44:00 PM

Dah 4 tahun cik mat ya. Selamat ulangtahun ya sayang. Achik doakan cik mat jadi anak penyejuk hati umie dan ayahnya. Dan jugak nanti jadi abang yang memimpin adik2nya menjadi anak2 soleh. Amin.

Aug 15, 2012, 4:42:00 PM

hepi besday ya cikmat..

ohhh..ahmad afif zuhdi nama nya..

nama panggil cikmat? :)

Aug 15, 2012, 11:12:00 PM

Happy 4th birthday, CikMat! Sedapnya nama penuh CikMat, acik Dinas sukalah. Semoga CikMat membesar jadi anak yg terus menyejukkan hati umi & ayah. Dan jangan lupa pasal tangan umi yg sentiasa boleh capai telinga CikMat tu yeh, kehkeh!

Aug 16, 2012, 9:20:00 AM

Happy Birthday ye CikMat...lambat kabo...nak pos hadiah pun x sempat..haha...taun depan la nampaknya..

Aug 17, 2012, 11:54:00 AM

epy beday afif.. ckp kat ummie nak adik tau.. hehhhee..

Post a Comment