Ahli Kelab Kad !!

Aug 16, 2012

Home » , , » Selamat Pulang ke Kampung

Selamat Pulang ke Kampung





 esok baru boleh balik rayo.....



kalo tengok semangat kerja kat rumah nih...
memang dah sampai tahap tak produktif...
tengok rumah bersepah pon serupa takde napsu nak pegang penyapu...
badan aje yang masih kat sini...
fikiran dah selamat sampai kampung...
dok memikir apa ke yang mak mentua teman tengah buat...
daging dah beli ker..ayam ada ker...
sape yg tolong mak g beli barang.....
mak mentua teman tinggal sorang kat kampung tu....
mak cuma ada motor ajer...camne la mak nak beli sumer barang nak raya...
jap tadik calling2 adik beradik ipar..
mujur bakal perantin balik kampung malam nih..lega sikit rasa hati teman...




kat rumah teman pulak camne ke persiapannya..
langsir udah gantung ker...tingkap dah lap...
sape yang tolong mak buat kuih raya kat rumah tu..
tapi mujurlah abah & adik lelaki teman ada....
sekurang-kurangnya mak ke pasar ada abah temankan...
ada Naz nak tolong panjatkan tangga tolong mak amik periuk belanga....





korang nampak header gojessss kat atas tu?..
haaa.....melampau sikit semangat rayo nih.....
nampak anak dara teman tepi tu...
serupa tugu negara hoke....muka tetap menten garang!










Selamat Hari Raya AidilFitri
Maaf Zahir Batin dari kami sekeluarga....
kita 0 - 0 ye...
meh laga pipi kiri-kanan..
buat yang dah memulakan perjalanan balik kampung...
pandu cermat...kereta & penumpang selamat..
buat yang bakal balik kampung esok....
kalo ternampak kereta toyota hitam berplat TAH
meluncur laju tak berapa laju kat lane kanan sekali dari arah utara....
dan yang bawak tu minah bertudung & berspek...
bawak-bawakla lambai-lambai atau high beam sikit.....


teman bercuti raya dari Jumaat sampailah Ahad minggu depan..
moga jangan bersawang sangatlah blog nih...




25 comments

Aug 16, 2012, 12:54:00 PM

mak mertua dok sorang2 eh...
baiknye menantu sorang ni..ekekeke...

Aug 16, 2012, 1:08:00 PM

@Eya Eybizz haah kak..sorang jo.arwah pak mentua lama dah meninggal...den prihatin..den kan menantu sulong :)

Aug 16, 2012, 1:09:00 PM

selamat Hari Raya untuk Nini sekeluarga termasuklah Dobot. Berhati-hati semasa memandu dan semoga selamat sampai dan selamat pulang ya

Aug 16, 2012, 1:21:00 PM

selamat hari raya,, wah cun... balik utara kat mana?

maaf zahir batin..

pinpin pon pon

Aug 16, 2012, 1:33:00 PM

selamat hari rya jugak buat akak nini & family..
0-o yer..maafkan akma klau ader tersalah komen kt blog akk yer..
*will miz u akk n dobot :'(

Aug 16, 2012, 2:00:00 PM

selamat hari raya...maaf zahir batin...cantik header

Aug 16, 2012, 2:16:00 PM

selamat hari raya kak..:)

Aug 16, 2012, 2:31:00 PM

ehhhh.. banyak pulak dia membebel kali ni.. nmpk sgt mood raya tu dh smpai.. hihihi

Aug 16, 2012, 2:41:00 PM

Baliklah beraya Nini... kakak dekat aje 2 jam dah boleh sampai. JB ke Batu Pahat tak jauh hihi..

Tu Dobot bukan main posing sakan:)

Selamat Hari Raya & Maaf dari kakak juga Nini..

Aug 16, 2012, 2:48:00 PM

@Suara Kalbu selamat hari raya buat kamu jugak sayang...

Aug 16, 2012, 2:49:00 PM

@Zie kak Zie,..bukan balik utara.tapi dari arah utara..nini kan duduk tepeng :)

nini balik n9 tahun ni

Selamat hari raya kak

Aug 16, 2012, 2:49:00 PM

@Akma_cikyong Cik Akma pon selamat hari raya..ada duit raya utk dobot x? :)

Aug 16, 2012, 2:50:00 PM

@syawalsimpsons uiks?..header jer cantik?..kerusi ikea dlm tu santeq x? kihkihkih

Selamat hari raya Sue

Aug 16, 2012, 2:50:00 PM

@nur anis sama jugak utk awak :)

Aug 16, 2012, 2:50:00 PM

@mekchu mood raya dah melampau-lampau nih...
damdamdum..munyik mercun...

Aug 16, 2012, 2:57:00 PM

balikkg n.9 ek...selamat hari raya

Aug 16, 2012, 3:14:00 PM

Kalaulah montuo tu mak akak, sojuk hati e, dik. Perihatin betul menantu ni. Susah nak dapek.
Akak dah sampai podeksen, dik. Hari ni rehat2 dulu kumpul tenaga. Besok baru bukak silat. Akak lone ranger tahun ni kat dapur, dik. Menu pun limited sikit sebab tukang masak tak berapa nak sihat. Hihihi.
Nini, bawak kete elok2 dik. Akak doakan nini sekeluarga selamat sampai, ya.
Header sgt gojes. I loike!

Aug 16, 2012, 5:07:00 PM

Wah...header raya, cantik ☺☺

Salam aidilfitri buat nini & family.

Aug 16, 2012, 8:25:00 PM

Konpem gojes header tu, I like. Anak dara tu memang nampak garang. Bawak2 la senyum sket Dobot, nanti atuk Milo tengok dia lari tak cukup tanah.

Nini, selamat hari raya & mohon dimaafkan segala salah & silap selama kita berkawan2 di dunia blog ni yeh. *laga pipi 3x*

Aug 16, 2012, 9:11:00 PM

Selamat Hari Raya kak!

Eso etty pon blk N9. Kuala pilah..

Aug 16, 2012, 11:29:00 PM

selamat hari raya Emy! mahap kalo ada salah silap!

Aug 16, 2012, 11:52:00 PM

selamat hari raya utk korang sekeluarga *termasuk dobot ;)

Aug 17, 2012, 11:53:00 AM

take care my prenn.. jangan bawak kete laju2..

Aug 17, 2012, 1:11:00 PM

SELAMAT HARI RAYA NINI :)

Aug 21, 2012, 8:15:00 PM

selamat hari raya yer...maaf zahir dan batin...;)

Post a Comment