Ahli Kelab Kad !!

Jul 16, 2013

Home » » Kuih Bangkit Santan Air tangan Bonda

Kuih Bangkit Santan Air tangan Bonda





kalo tahun lepas teman meniaga popia horlicks...
tahun ni tak dapatlah meneruskan usaha menggulung popia..
tahun ni hanya fokus pada mengulit cik Adam sajer....



makanya tahun ni..
mak teman udah keluar produk untuk jualan bulan Ramadhan kali nih...
teman bertindak sebagai marketing meneger....



 Kuih Bangkit Santan Air Tangan Bonda...



haaa...bukan nak puji produk sendiri tapi...
tobatt cair je biskut nih bila masuk mulut & kene air liur...
jap..jap...lap air liur jap....
seratus peratus santan hoke..
ada jugakla ingredients lain selain dari santan....



bila keluar je biskut ni dari oven..bau dia...
menusuk ke dalam perut!!






jadi,...jika nak buat tempahan...
jemputlah sms atau call 012-3235047
tak pon pm aje pada fb Azraai Emy








4 comments

Jul 16, 2013, 8:41:00 PM

Kalau dah bisnes minded tu kan, mesti ada je jalan nak meniaga. Akak kagum dgn nini. Tak macam akak. Selowww je macam siput. Hahaha.

P/S Dik, hari ni akak rindu sgt dgn mak. Terutama bila badan tak larat lepas meniaga kuih tadi. Bengkak mata dah menangis...

Jul 16, 2013, 11:27:00 PM

Nanti nak kena tanya bos besaq dulu, dia dah order kuih ka belum..nanti bertindan..

Jul 17, 2013, 8:48:00 AM

kak nini..ni fav nani tau kalau balik perak..huhu..terliur laa


Tingkatkan Peluang Hamil & Kecutkan Cysts Dengan Shaklee GLA Complex

Jul 17, 2013, 10:01:00 AM

start dah bisness dia...

Post a Comment