Ahli Kelab Kad !!

Jan 8, 2014

Home » , , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday




Lamaaaaa sangat rasanya tak update entry WordLESS Wednesday versi teman..muahahahahaha.tetiba arini rasa nak update.









Jadual gambar jam tu dah bertampal since mula cuti sekolah aritu.sebab musabab utama ditampal...seawal pukul 8.30pg Abam dah mintak naik main beskal. dahla teman ni bergelut nak masak..gelut dengan adik lagi..dengan Abam yang asyik mengekor teman tanya bila boleh main..maka,denan adanya jam besar ciptaan umie tu,..ada la diam sikit Abam..jadual mengaji Iqra tu baru tampal awal tahun aritu.kali ni,takde mengaji dengan cikgu sekolah.sebaliknya teman hantar Abam mengaji dengan ustazah Opah Mah :)









Wad kelas 1.pesakit semua dah mandi dan "katil" pesakit juga telah dikemas.adik masa lagik dalam tempoh demam manja-manja.demam gigi nak tumbuh.gigi atas adik yang pertama dalam proses nak memunculkan diri.jadi,..2 ke 3 hari ni memang huru hara..tak boleh ditinggalkan sekejap pon.menangih mengalahkan cedera parah jatuh beskal! Abam pulak tak pegi sekolah arini.semalam balik sekolah dah demam.rupanya berjangkit beguk dengan kawan sekolah.maka,berkuarantinlah Abam dalam sepital umie.koman-koman mau seminggu ni tak ke sekolah.mujurlah buku sekolah pon blom dapat lagik.jadi,takdelah umie rasa bersalah sangat kamu tak pegi skolah.ehh,..apasal pulak umie yang lebih rasa bersalah?? hahahahaha



See......WW versi teman.dah serupa entry penuh!!

4 comments

Jan 8, 2014, 2:32:00 PM

laaa..dah ade beguk ke kat sekolahhh..

Jan 8, 2014, 4:14:00 PM

kesiannya kat abam mat yg demam beguk...
dan kesian jugak kat adik yg demam nak tumbuh gigi...

nak kesian jugak ke kat umie abam & adik????

*larikkkkkkkkkkkkk*
keh keh keh

Jan 8, 2014, 4:32:00 PM

Aduhai... lama tak berblog tetiba masuk sini kakak nampak adik dah tegap boleh duduk dah...

Cepat sembuh abang nak dah masuk sekolah dah ni:)

Jan 8, 2014, 5:43:00 PM

laa..demam ke? semoga cepat la kebahnya
cantik sungguh ropa jam kawan tu..hehehe

Post a Comment