Ahli Kelab Kad !!

Sep 10, 2012

Home » , , » Demam

Demam



2 3 hari nih kat rumah huru hara sikit....
ramai sangat yang tak sihat...
CikMat demam & batuk...
umie CikMat pon demam & batuk...
ayah CikMat pon batuk....
cuma acik dobot ajer yang sehat memanjang....


stok ubat batuk dalam peti ais dah serupa stok coklat...
penuh semanjang....
maunya tak penuh...
sampai 3 orang sekali pesakitnya....
doakan kami cepat sembuh ya...

16 comments

Sep 10, 2012, 5:56:00 PM

same la dengan kami2 kat sini.. musin kot..

Sep 10, 2012, 7:29:00 PM

kitorang pun sama. semua sesema..

Sep 10, 2012, 8:37:00 PM

Padan la lama tak nampak..

Makchaq doakan nini sekeluarga cepat sembuh...

Sep 11, 2012, 9:12:00 AM

semoga cepat sembut nini dan family...


psst: saya lakibini baru baik dari demam n batuk jugak..musim demam lepas raya..

Sep 11, 2012, 9:57:00 AM

kesian keluarga doktor sakit.....

Sep 11, 2012, 9:58:00 AM

memasing cepat sihat ye...tape...mokcik dobot tolong pantau N jaga rumah N demo2 sekalian...ammmmiinnnn

Sep 11, 2012, 10:48:00 AM

sy pun baru lega demam..huhu

Sep 11, 2012, 12:01:00 PM

REHAT LA..MUSIM NIE.. AKAK N ANAK2 PUN SAMA..NIE BARU JER OK..

penangan lemang heheheh

Sep 11, 2012, 12:14:00 PM

Smoga cepat sembuh.

Sep 12, 2012, 10:06:00 AM

Semoga cpat sembuh yer... Skrg demam xkira musim dah..bykkan minum air masak yer :)

Sep 12, 2012, 1:03:00 PM

semoga cepat sembuh k....dah ok ke belum tu...

Sep 12, 2012, 6:01:00 PM

harap skrg nih semuo nyer dah sihat la yer...amin...:)

Sep 14, 2012, 11:22:00 AM

Dah 2-3 hari ini kakak lihat N3 sama. Moga Nini dan keluarga semua beransur sembuh. Cuba minum madu+lemon Nini. Batuk memang susah nak baik..

Sep 15, 2012, 3:28:00 PM

moga cepat sembuh hendakNYA..
musim agaknya sebab anak ai pun batuk2 (tapi sbb banyak minum ais)

Sep 16, 2012, 5:28:00 PM

Macam berjanji lak dgn akak ni. Dah seminggu demam, dik. Seisi rumah jugak tu. Yang paling lambat elok, opcos akak. Sebab nak menyerap demam anak2 ni haa. Akak kan ada super power sorang mak. Hehehe.

Sep 20, 2012, 2:01:00 PM

Masih tak sihat lagi ke Nini? Kena cara traditional pulak nampak gaya kalau Tn Doktor pun tak boleh buat ni..

Post a Comment