Ahli Kelab Kad !!

Sep 23, 2012

Home » Mengaji

Mengaji


keje dua orang sepupu setiap kali balik kampung....
kalo tengok pada caranya....
memang nampak macam mengaji btol.....
padahal.......
ustaz yang ajar pon lebih kurang macam anak murid...
Iqra 1 pon tak abes baca lagik..
ada hati nak ajar anak murid baca tafsir al-Quran.......
wal-sabaran ajelah.....
mujur berkeroyok aje dikerjakan muka surat kitab tu...
kalo koyak....berzikirlah korang menjawab dengan atok ye....


alhamdulillah....kesihatan teman dah beransur ok....
perchentaan dengan batuk pon dah agak suam-suam kuku aje hubungan kami...
harapnya cepatlah hubungan 'chenta' kami nih break-off...
dah letih tekak teman ni menelan ubat batuk....



5 comments

Sep 23, 2012, 8:51:00 PM

Alhamdulillah.. beransor baik juge batok ko..

Sep 23, 2012, 10:20:00 PM

get well soon emy! aku ni pun baru baik demam batuk selsema silih ganti!

Sep 24, 2012, 12:50:00 PM

hehe....bersabarla je...nak membesar macam tu la....ko dah sihat kan..nnt wat entri best2 lagi keh...lama aku x dgr citer dobot ni...

Sep 24, 2012, 5:22:00 PM

Alhamdulillah dah ada kurang batuk. Akak pun sama gak. Cuma sekarang ni asik berdehem2 je sebab ada jugak saki baki batuk tu yang degil sangat. Minum air masak banyak2 ya, dik.

Sep 25, 2012, 5:00:00 PM

sunyi sepi aje.. huk huk huk.. ehh teman pulak yg berjangkit ni..

Post a Comment