Ahli Kelab Kad !!

Nov 12, 2012

Home » Check up @ 17weeks

Check up @ 17weeks



Arini check up @ 17weeks...
takde berita yang best melainkan kerutan kening ajer dari cik misi......


  • 4 bulan pregnen....berat cuma naik 2.3kg sahaja dari berat biasa
  • bacaan BP adalah sentiasa ohsem...99/61 sampai misi pon dah tak tahu nak cakap macam mana...semedang low!
  • bacaan HB mencatat rekod apabila dicatat dalam buku dengan pen merah...HB cuma 10.9 ( kata doktor,..kalo HB masih berterusan macam ni, ada harapan beranak tak cukup bulan!.takmo..takmo )
  • dan doktor dengan jayanya menambah sukatan ubat dek kerana bacaan HB yang tidak bagus..syabas emy!!
  • komen misi yang tak berapa best nak dengar masa sesi ukuran perot... " perot awak kecik" ..okeh,nanti saya cuba besarkan perut saya dengan makan tanpa henti!

tak cukup besar ke macam nih?...


minggu depan harus merelakan diri untuk MGTT.....




8 comments

Nov 12, 2012, 4:27:00 PM

pas ni kena tuan dokter check slalu ni ....

Nov 12, 2012, 4:56:00 PM

MGTT tu hape?? hehhee

Nov 12, 2012, 4:56:00 PM

eleh..perut ko x mencabar lgsg la....x aci.....kasi besau sikit la..

Nov 12, 2012, 5:26:00 PM

betui tu. ko makan je. inilah masanya utk ko makan apa saja dengan rakus!

Nov 12, 2012, 8:03:00 PM

Kalu dekat, betti, aka kasi suap itu makan, boley. Itu ayam ka, kambin ka, suma kasi taruk. Hehehe. Maafkan aka ha, mood deepavali suda mari.
Meh akak kasi lemak ni sikit. Akak yang tak peknen ni pun perut besar tak mengagak, dik. Makan byk sikit ya, nini. Bila lagi nak mkn bebanyak tanpa rasa bersalah. Hihihi.

Nov 15, 2012, 5:15:00 AM

Takpe.. Baru 17 week. Ada byk masa lg nak membesarkan perut tu :)
Taknak singgah Blog Waney ke? :D

Nov 16, 2012, 10:49:00 AM

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Dec 9, 2012, 3:11:00 PM

Nini tak lalu makan ka? Akak boleh tolong makankan untuk Nini :D

Post a Comment