Ahli Kelab Kad !!

Nov 19, 2012

Home » » Swwet memories at Fraser Hill

Swwet memories at Fraser Hill





mak buyung yang tak berjaya menyorokkan lagik perut beliau......
berkampung selama 2 hari 1 malam di The Pine resort, Fraser's Hill.....
kami semua mencipta pelbagai memori......
dan yang pasti semuanya ohsem!!

8 comments

Nov 19, 2012, 10:22:00 AM

salam nini..

bestnya ramai2 pergi frasers hills..tentu nyaman aje rasa kan..

Nov 19, 2012, 1:36:00 PM

Nampak gambar pertama kali kakak cari CikMat dulu Nini. Dah jumpa sebab dia ada papa org lain cangkung sendiri. nampak Nini siiiikit besarlah:)

Nov 19, 2012, 3:03:00 PM

semua ni pi ke ./..gile ramai sure meriah gile

Nov 19, 2012, 5:12:00 PM

jenuh mata scan siapa yg berperut besooo tu.. dah jumpa yg kat tengah tu.. kikiki.. mmg x bleh sorok :)

Nov 19, 2012, 5:19:00 PM

hehe...comel pe perut ituh..

Nov 20, 2012, 8:44:00 AM

Nini, Mak Buyung comey lagi...bestnya ada family erat macam ni

Nov 21, 2012, 7:03:00 PM

Percutian keluarga lagi lah ni ya. Bestnyaa. Kat tempat sejuk2 tu, nini makan banyak tak? Kalau akak kan, lapaaaar je 24 jam. Nasib baik nak balik kena turun bukit, kalau naik bukit, semput kereta nak bawak akak balik. Hahaha.

Dec 9, 2012, 3:09:00 PM

Kalau buncit sebab kuat makan tu kotla nak disorokkan perut, ni buncit sebab ada baby, bangga okeh!

Post a Comment