Ahli Kelab Kad !!

Nov 8, 2012

Home » » Cuit-cuit kenduri..

Cuit-cuit kenduri..




omak mertuo sapelah yang suweeet sangat nih....



iyo...bakal pengantin nih memang tak senonoh sikit.....




selamat dah tukar title.....
adik bujang jadik suami orang....



cerita lawak time nih....
tanjak pengantin lelaki tersangkut kat kain net pintu gerbang....




kak ipar sulung bagi restu....
penting henbeg tu nak cover perut....
mujur baju kurung still boleh sarung lagik..tapi toksah tanya pasal kain..




kita race sampai jalan depan..
sape lambat kono basuh pinggan.....



pengantin merempit poie boli manciss....




laki sapolah yang gagah sangat nih....
walaupon demam & selesema..tanggungjawab sebagai abang sulung tetap jalan!



 otai-otai tengah melapah kerbau..




 penuh gaya...




 chainsaw yang berbakti...



 mak buyung amik tugasan light-light di hari kenduri....
pinggang dah sakit..perut dah keras-keras...
tanda2 alarm bagitau harus stop buat keje berat...



 on your mark....get set...go....




 mujur ayam utk masak merah dah siap..
kalo x,..memang ayam ni pon jadi korban...





acik-acik bergotong royong....








mak den yang dah ensem..
anak menantu yang lain sumer tak mandi lagik!



pengantin upon arrival...
dah nak berarak nih lepas hujan reda...
hujan berkattt...







time teman kawen dulu pon ada gak macam nih...



tarian cincin...



kata tema hijau....
tup-tup baju pengantin coklat merah..
belasah ajelah...












4 beradik......
tinggal sorang lagik ajer yang blom kawen....
dan semua gambar mak buyung adalah versi sorok perut.....





6 comments

Nov 8, 2012, 12:25:00 PM

akhirnye berjaya.....

Nov 8, 2012, 12:50:00 PM

Meriah majlis. Alhamdulillah...siap dapat hujan rahmat lagi, kan. Akak paling kagum dgn abang menari tarian cincin tu. Menari siap dgn handbag bagai. Maklumlah dah expert...nak nak time musim kenduri ni.
Kobau tu masak apo, dik? Ghondang ko?

Nov 8, 2012, 1:29:00 PM

Masin comel-comel perut bolehlah sorok, kalau dah menonjol tak boleh lagi dah Nini..

Nov 8, 2012, 2:29:00 PM

Meriahnya kenduri, best semua ahli keluarga berhimpun

Nov 9, 2012, 11:04:00 AM

oh sweet~

Nov 9, 2012, 4:03:00 PM

heheh lawak akak tgk pengantin laki tue... memang sempoi ;)

Post a Comment