Ahli Kelab Kad !!

Dec 12, 2011

Home » » Bungalow...

Bungalow...

sape yang tak teringin ada rumah sendiri...
apatah lagik kalo rumah tu rumah BUNGALOW....
impian teman..
teman tak nak rumah bungalow....
ataupon rumah 3 tingkat...
rumah 2 tingkat pon sebenarnya tak berapa masuk dalam carta impian teman....
~tp sbb cik abgku suka rumah 2tingkat..daku layankan aje~


teman lagik prefer rumah setingkat..
tak payah panjat tangga tinggi2...
~time bujang dulu jenuh dah panjat tangga nak balik rumah sewa~
tak payah serabut kepala nak kemas tingkat atas....
nak sapu sampah,mop lantai pon senang rumah setingkat nih...
bila la teman nak ada rumah sendiri nih....
eemmm...doa ajelah..


ada jugak rumah bungalow yang setingkat aje..
korang nak tengok?
teman & cik asbenn yang membinanya...
bina dengan tulang kitaorg yang berkerat-kerat nih tau...
meh tengok meh....


 presenting to you....

banglo yang kami bina....


 korang tengok...
ni bukan gaya..mutu...keunggulan...
tapi....
gaya itu penting!!


banglo untuk ayam!!


nak buat banglo untuk diri sendiri...
rasanya macam tak tercapai dek kederatku....
jadi..
kitaorg buat banglo untuk ayam ajelah....


banglo untuk dobot?
tak payah...
dia lagik suka tido atas tudung saji je..





6 comments

Dec 12, 2011, 6:11:00 PM

aku pun suka umah setingkat jer. Senang. kalo umah 2 tingkat penat nak turun naik. time muda ok la...dah tua nnti tak larat weh!

Dec 12, 2011, 6:15:00 PM

haha untunglah ayam ade banglo sendiri.mewah ayam zaman sekarang kan :)

Dec 12, 2011, 6:28:00 PM

wahhh.. makin byk la hasil ternakan ko nnt.. heheheh..

Dec 12, 2011, 7:24:00 PM

Cian dobot..hehe

Dec 12, 2011, 9:16:00 PM

hehehe..kelakar la plak teman rasa..langsung xterpk reban ayam yg jadiknyer..hehehe..nice job bebeh! hahaha

Dec 12, 2011, 10:48:00 PM

kak mira baru nak cakap, dobot punye banglo tak de ke

Post a Comment