Ahli Kelab Kad !!

Dec 29, 2011

Home » » Dia mogok lagi....

Dia mogok lagi....

dah takmo detect ikut depan..
kene cucuk ikut belakang pulak....


panjang usianya berkhidmat untuk teman....
dari tahun 2007 sampaila sekarang.....
banyak kali dah dia mogok......
macam-macam peel!!
arini pulak...
dia buat mogok takmo detect mouse.....
sedih mak!!!!!!
buat keje rumah pon tak bersemangat pikirkan mogok dia...


nasib baikla pomen teman keje malam arini....
baik hati dia 'loan' kan mouse laptop dia dulu....
kalo masih berterusan masalah macam nih...
nampaknye bertambah satu lagik wishlist teman tahun depan....
pc baru satu set!!!


6 comments

Dec 29, 2011, 1:37:00 PM

hehehhe.. pc masok dalam list taun depan ek..

ko tau jah, ni kali ke 4 aku tuko mouse.. yg lain sume dah kolu.. huhuu..

Dec 29, 2011, 1:52:00 PM

meh order kat aku barang2 komputer...kasik budget nnt aku n mr.hubby leh bg yg terbaik utk ko..huhuuu..

*skang aku di dlam bidang perkomputeran*

Dec 29, 2011, 2:32:00 PM

unknown : ate,sape ke nama mike?..email le pada teman..senang kita diskass!!

Dec 29, 2011, 2:39:00 PM

dia mcm tau2 bonus en hubby hehe

Dec 29, 2011, 9:31:00 PM

memang kne beli baru nie... hihihi pc pon bole merajuk :)

Dec 30, 2011, 10:34:00 AM

Hehehe janji leh guna lagi...

Post a Comment