Ahli Kelab Kad !!

Aug 14, 2013

Home » » Header baru

Header baru








sendiri buat..haruslah sendiri kata cantik...
tak kisahla macam mana pun susunannya..
janji semua ahli keluarga kecil kami ada...
oh lupa..ni tema baju raya tahun ni..
hijau itu gerojess....


maka, header ni akan terus duduk kat atas tu sampailah teman ghajin nak tukar yang lain..



cerita raya?..pelan-pelan nanti teman cerita okeh...
masih lagik dalam proses import eksport gambar...
stendetlah..alasan paling logik yang teman selalu guna...
pc sempottttt..hahahahahaha




7 comments

Aug 14, 2013, 6:05:00 PM

Header baru tu memang cantik okeh, I like :)

Aug 15, 2013, 9:50:00 AM

Assalam Nini..

Memang cantik header baru tu.. i like...

Aug 15, 2013, 9:51:00 AM

Cantik....tukar bila adam ada adek gugurl...

Aug 15, 2013, 9:59:00 AM

wah..suma ada..dobot?
tengah dok buat header baru gak ni..rasa bosan plak ngan header lama..hehehe..

Aug 15, 2013, 11:51:00 AM

ok la boleh buat sendri cun la tu ...aku ni tah bila nk bertukar mls nk buat

Aug 15, 2013, 5:11:00 PM

dalam pada pemalas tu, selalu la jugak bertukar 'langsir' nyaaa..

Aug 19, 2013, 4:57:00 PM

Header tu memang ohsem. Akak ada jugak niat nak ganti langsir kat blog tapi malas tu lagi hebat dari niat. Hahaha.

Post a Comment