Ahli Kelab Kad !!

Aug 26, 2013

Home » » Adam @ 4months

Adam @ 4months




okeh..sebelum teman lupa..
meh kita update perkembangan terkini cik Adam Zharif..



 usia 3 bulan 6 hari dah selamat meniarap..
memangle terasa cepatnya cik adik ni membesar...
elok pulak 2 minggu sebelum cukup umur 4 bulan..
dia dapat pulak "akal" baru..
dah pandai tonggek bontot untuk tolak badan dia ke depan....
oohhhoooo...ni btol2 ekspress!!!




pegi monthly chk up aritu....
berat badan Adam nak mencapai 7 kg....
patutlah sekarang ni bila dukung dia lelama...
rasa macam skru lengan ni tertanggal....
panjang badan pulak 66cm..
ada harapan tinggi melangit anak bujang ni...




 sejak-sejak dah 'besar' nih...
kemain lagik nak baring atas sofa...
kadang-kadang tu takmo dibaringkan lansung...
nak berdukung je..bila dibaringkan,mulalah radio berbunyik..
dik,..umie ni x kuat nak dukung adik sebelah tangan...
pehtu sebelah tangan lagik pegang senduk..
time-time macam ni lah.....




stroller boleh sampai dapur..
gasaklah dik..janji nampak umie..





gaya mulut memang tak boleh blah sekarang nih..
sepanjang masa rindu nenen....berkepittt je...



paling payah sekali melipat kain sambil meriba dia...
bertambahlah berseni cara melipat kain umie ko...



adik jugak dah kemain ramah bersembang sekarang ni..
suka sangat kalo kita bergurau geletek dia...
main cak-cak..paling suka kalo kita buat-buat gigit bahu dia...
mengekek ketawanya....
gitulah sikit cerita pasal Adam....



7 comments

Aug 26, 2013, 3:23:00 PM

sbb tu lah rara bg princess puting.bila tidur nk nyot nyot jeee.hehehe

Aug 26, 2013, 4:21:00 PM

Kalau lihat ruas kaki dan tangan memang adik akan lebih tinggi dari abang. Tunggulah nini..

Aug 26, 2013, 4:54:00 PM

nini weh, tu gaya adik adam tido ..tu..gaya ko kan...kata phototat..hahahaa..

kejap je kan..rasa mcm smlm je aku tgk perut umie dia hehee

semoga adik adam sihat dan membesar..dan membuli umie dgn jayanya..

:P

Aug 26, 2013, 9:58:00 PM

Dah 4 bulan dah, cepatnya. Siap dapat cara nak tolak badan ke depan plak tu, bijaknya dia! Muka pun dah nampak lain dah, makin besaq dah Adam :)

Aug 27, 2013, 12:19:00 PM

cepat betui perkembangan adam .... alisha dah 5 bulan lebih br boleh bergerak gitu

Aug 27, 2013, 4:58:00 PM

suke tgk bebudak tido takda dosa kan

Aug 27, 2013, 7:03:00 PM

Amiklah video dia gelak tu nini. Nak jugak akak dengar.

Post a Comment