Ahli Kelab Kad !!

Aug 29, 2013

Home » , , » Cukuplah setakat ini..

Cukuplah setakat ini..





Lama sudah kita berkasih-sayang..
dari Kuala Selangor-Sungai Buloh hinggalah Taiping...
walau banyak masalah yang kau berikan namun..
aku tetap setia bersamamu kerana sedari dulu hanya engkau yang dikatakan paling hebat..



Masa silih berganti...semakin banyak pilihan yang muncul..
tapi daku masih setia bersamamu kerana kontrak cinta yang kita tandatangani...
dikala kontrak percintaan kita hampir tamat...
engkau memujukku dengan pelbagai "keindahan 2GB" yang engkau janjikan...
tapi..semuanya palsu belaka & aku sekali lagi tertipu...
dan terikat sekali lagik dalam kontrak cintamu..





Walau pelbagai kata yang mengguris hati yang aku lemparkan...
kata ugutan..tapi engkau tetap jua begitu..
tidak mahu barang sekali memperbaiki kesilapanmu hingga membuatku kecewa...
kecewa dengan sikap sambil lewamu mengambil hatiku sebagai pengguna...
aku kecewa..kecewa...dan terus kecewa...




Cukuplah sudah setakat ini jodoh kontrak cinta kita...
terima kasih atas segala kenangan..
kepahitan..kemanisan kita bersama selama engkau berkhidmat untukku...
walaupon daku seringkali kecewa dengan servismu tapi dalam rasa kecewa itu...
daku turut berterima kasih kepadamu...
terima kasih kerana setia melayan amukanku..rasa bengangku...rasa kecewaku...
kamu tetap rakanku walaupon kita jarang sekali sehaluan terutama sekali bila kau
seringkali mengagungkan "flexibilitymu" sebagai internet service provider yang terbesar di Malaya...







sekiranya keluargamu mahukan dikau kembali..
akan ku hantarmu ke cawangan rumah keluargamu.....




Kekecewaan ku kini diubati oleh yang lain...
moga dia mampu memberikanku kebahagiaan..kemanisan sepanjang tempoh percintaan kami nanti...





 welcome aboard dear....












 moga mereka serasi bersama..
keserasian mereka bergerak..memudahkan perhubungan cinta tiga segi kita...






YESS..!!!






Moga selepas ini kita tidak lagi berjodoh,streamyx...
daku serik...serik dengan segala janjimu...
aku serik...sudah..cukup cukup sudah..





terima kasih suami atas hadiah anibeseri kawen tahun nih...
walaupon macam kelako tapi inilah pemangkin semangat si isteri di rumah...
apa guna henpon canggih tapi internet kat umah macam siput sedut! auww..auw..auww..
terima kasih kerana peka & selalu pinjamkan telinga dengar luahan hati si pengguna yang kecewa ni..
harapnya takde dah lepas ni aksi amukan nak hentak router..nak tebang tiang telepon..hahahahaha
suami...
kamu tetap service provider "banker"ku yang paling ohsemmm!!!



Bos,..
elaun naik lagik tahun depan boleh? hehehehehehehe


10 comments

Aug 29, 2013, 10:04:00 AM

nini cer cerita lebih lanjut tentang kontrak cinta baru mu itu.

plan apa? celcom kan?montly berapa..aku pun nak tukar jugak nih..

Aug 29, 2013, 10:07:00 AM

Ok ye guna Yes?

Aug 29, 2013, 10:14:00 AM

salam nini,
dalam hidup ni memang banyak pilihan. kita leh kena buat pilihan yang bijak.

senyum sorang cikda baca surat ala2putus kasih nih.. kih3x

Aug 29, 2013, 10:18:00 AM

merajuk benar tu..moga chinta hati yang baru ni dapat mengubat kesedihan mu..kkikikkikik

Aug 29, 2013, 10:18:00 AM

@Capt Lalok

Kapitan,..
teman sendiri baru kurang 12 jam ikat kontrak cinta baru nih.baru nak kenal2.hakhakhak..tapi senang gile seh.diaorg sesiap register sumer.balik rumah,pasang plug,on router trus boleh guna.dia sesiap bg password.tak payah on9,x isi apa2..teman ingatkan kotla memula online kotla slow result searching..rupa-rupanya laju ko!!


Kontrak 2 taun..penggunaan UNLIMITED.(penting tu) boleh wireless smpai 10 org pengguna.bayo rm150 utk starter pack.monthly bayo rm79.streamyx teman bayo bulan2 rm103 sekali bil tepon umah yg mana teponnya tak boleh guna lansung.

gile panjang teman tulih..

Aug 29, 2013, 10:19:00 AM

@Kniedaz

kak,

so far..so ok :D

Aug 29, 2013, 10:28:00 AM

Tinggallah yg lama sebagai kenangan. Harap yg baru jgn memungkiri janji manis yg terpetri..

Aug 29, 2013, 11:40:00 AM

ok la pas ni tak de alasan kan .. kena rajin update la pas ni ...

Aug 29, 2013, 1:56:00 PM

aku pun guna YES gak dah lama dh..tp pakai Dongle yang tuk 4 org tu je...sng nak heret mana2..

Aug 29, 2013, 4:40:00 PM

Mesti dpt update blog selalu2 nih

Post a Comment