Ahli Kelab Kad !!

Sep 23, 2013

Home » » Perlumbaan masa.

Perlumbaan masa.









Baru sedar kehadiran surat peringatan ni kelmarin.maka,mlm tadi sebelum tido dah sesiap kumpul kain kotor sumbat masuk mesin basuh.pagi ni pukul 7 suku dah merempit pegi beli ikan kat kedai cik lan.dan perang masa teman selesai pada pukul 9.35pagi dengan hidangan paling cepat yang boleh disiapkan.elok aje pukul 9.40pagi...talian eletrik menamatkan tugasannya..dan adik adam pon jaga dari tido.

sekian berita.


Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments

Sep 23, 2013, 11:21:00 AM

mmg betoi2 berkejar ni

Sep 23, 2013, 1:26:00 PM

berita tercanggih dan terkiniiii yg pernah aku baca. i think..utusan kena mohon berguru dgn nini nih...lengksp.padat dan tepat..hshshs

Sep 23, 2013, 1:48:00 PM

wahhh lama tu jenuh la berpanas kesian adam

Sep 23, 2013, 1:52:00 PM

bagus juga express buat kerja lepas tu rehat, tapi panaslah tak boleh buka aircond/kipas... Adam macam mana nak tidur panas!

Post a Comment