Ahli Kelab Kad !!

Oct 7, 2013

Home » » Mogok berangin

Mogok berangin







Sorang tido tepi lutut.sorang lagi tido atas riba.kaki cramp?jgn ckp.hujung jari kaki tu memang dah xrasa apa.tak pasti kenapa tapi...arini mood cik adam tak baik.dari pagi asyik drama air mata.Abam Mat agah-agah ajak main pon dia tak layan.nak kata demam,amik dah temperature badan dia tapi ok aje.nak kata lapar..abes dah semangkuk makanan dia makan  tengah hari tadik.nak kata xmain pluk2 manja...banyakkk kali dah arini.sampai semua keje rumah buat separuh jalan pehtu kompius nak mula buat yang mana satu dulu.nak kata xbawak g jenjalan,..bawak dah masa pegi amik Abam Mat balik skolah + anta bekal nasi ayah.nak kata selesema..baik dah selesema dia semalam tapi teman masih kompius kenapa mood dia xbaik arini.kata cik abg,..ada la tu nak mendapat 'perangai baru' kata orang tua-tua..haiiii,tunggu ajelah perangai baru apa cik adik ni nak dapat.



Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments

Oct 7, 2013, 3:49:00 PM

perangai baru yang akan bakal menjelma...ikutkan je la

Oct 7, 2013, 5:15:00 PM

nini..aku ckp ko jangan fire aku dgn otoman yer..


"perangai nak dpt adik baru kooottttt"


eh..eh..kan aku dah kata jgn fire aku..kan dah kena kasut pink aku..hahaa

Oct 8, 2013, 2:34:00 PM

saje je la tu .... nk manja lebih tu ..

Post a Comment