Ahli Kelab Kad !!

Oct 23, 2012

Home » , » Jemputan Kawennn

Jemputan Kawennn












Bismillahirrahmanirrahim.......
Teman sekeluarga dengan rasa rendah diri & besar hati nak menjemput rakan-rakan sekalian ke majlis perkahwinan adik ipar bongsu teman pada 4 November 2012 bersamaan hari Ahad...
yang bakal dilansungkan di kediaman ibu mertua teman iaitu bertempat di Jalan Kampung Solok Pajar, Kota, Negeri Sembilan 


teman sertakan sekali pelan lokasi dimana majlis bakal dilansungkan...
sebarang masalah untuk ke lokasi majlis,..boleh berhubung dengan teman....
mana nak carik no henpone?..haaa....
klik aje pada gambar kerepek bayam/popia kat tepi tu yer..
anda akan di directkan terus ke no henpone teman...


memandangkan cik asbenn mungkin bercuti lama untuk majlis kawen nih....
seharusnya VVIP yang mungkin ada bersama teman nanti menyambut ketibaan para tetamu adalah....


makcik anggun kita....



dia jugak akan teman angkut balik kampung.....
haruslah menjadi hot stuff nanti...



7 comments

Oct 23, 2012, 10:40:00 AM

JGN DOBOT KAWEN LARI NGAN JANTAN KAT KG SUDAH...HIHI

Oct 23, 2012, 11:27:00 AM

makcik gebussss!!

Oct 23, 2012, 12:15:00 PM

Insya Allah..kalau tiada aral..rasanya macam nak hadir..hihihihi...

Oct 23, 2012, 12:47:00 PM

wahh mokcik diva ni jadi penyambut tetamu tu

Oct 23, 2012, 1:53:00 PM

Kehkehkeh......teringin jugak aku nak jumpa si dobot ni secara live....

Oct 23, 2012, 2:07:00 PM

Jangan kena gulai sama utk kenduri sudah makcik gebus tu Nini:)

Oct 23, 2012, 8:14:00 PM

Agak2 ada tak rezeki akak nak jumpa nini nanti. Hmmmm...teringin sgt nak jumpa. Tapi tak berani janji dgn situasi sekarang. Ada rezeki kita jumpa ya, dik. InsyaAllah, kota ni dekat dgn podeksen gak nih.

Post a Comment