Ahli Kelab Kad !!

Oct 27, 2012

Home » , » AidilAdha

AidilAdha








AidilAdha kali nih kami beraya di Teluk Intan ajer....
baju raya pon recycle mana yang ada dalam almari baju...
especially baju kurung munge-munge tuh..
baju dari zaman kolej.....tahun 2001 dulu...
setakat nih semua baju kurung masih boleh disarung melainkan.......
kesemua kancing kain baju kurung harus di alter hingga penghujung....
kandungan baru nak masuk 4 bulan tapi....
tahap kemajuan perut ke depan adalah sangat membanggakan.....
sangat ketara perbezaannya ketika mengandungkan CikMat dulu...
ha..ha...ha...ha....haiii!!



Alhamdulillah...
teman berkesempatan sembahyang sunat AidilAdha tahun ni bersama mak di masjid.....
dan op coslah CikMat jugak turut serta.....
merana jugaklah masa dengar khutbah tok iman sambil berzikir tahan sakit belakang.....
kaki pulak sesama mengada tunjuk protess buat cramp....
dugann....dugaan.....



selamat menyambut Hari Raya AidilAdha buat semua rakan-rakan.....
moga dengan keberkatan AidilAdha pada tahun ini banyak membawa perubahan & kemajuan dalam diri kita...insyaAllah
Amin!



7 comments

Oct 27, 2012, 8:24:00 PM

Selamat hari raya haji, dik. Macam tu lah bila nak jadi ibu. Byk pengorbanan utk anak. Gambar raya tak de ke?

Oct 29, 2012, 1:32:00 AM

selamat menyambut aidiladha utk korang sekeluarga.

tahun depan aidiladha ber4 sudah ;)

Oct 29, 2012, 9:37:00 AM

pregnant ke amy?? padanla senyap lama... tahniah.. semoga sentiasa sihat dan selamat hingga melahirkan..

Oct 29, 2012, 9:47:00 AM

selamat hari haji nini

Oct 29, 2012, 11:16:00 PM

Eh, kat Teluk Intan gak ea? MM balik Teluk Intan gak.. Kampung belah asben.. Hehe.. =)

Oct 31, 2012, 2:28:00 AM

tahniah nak dpt ahli keluarga baru :)

Oct 31, 2012, 7:15:00 PM

Salam perkenalan sis..comel blog sis..already follow sis..hrap sis blh follow sy jugak..:)

Post a Comment