Ahli Kelab Kad !!

Mar 22, 2011

Home » , » Cik Mat bila blk kg...

Cik Mat bila blk kg...

Bila balik kampung....
Cik Mat menjadi seorang raksase...
 yang tak boleh dihalang daripada melakukan 1 kerosakan...
kerosakan BESAR yang memang selalu dilakukan...
sampai opah pon dah xlarat nak cakap apa....
teman pon xpaham...
apa la yang dia suka sangat dengan benda nih...
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#

sangat berkenan dengan BUNGA & yang seangkatan dengannnya...

xpaham sungguh teman...
masa pregnen dulu..
xde pulak teman suka sangat dengan bunga...
biasa ajer...
nak kata ada mandi bunga pon xde...
tapi...
dari kecik sampaila sekarang...
memang Cik Mat SANGAT SUKA dengan bunga...


sib baikla kat umah teman memang xde pokok bunga..
kalo takat bunga kucai tu ada la...
kalo rumah teman ada pokok bunga/ jambangan bunga hiasan...
mau hari-hari makan hati tengok jambangan bunga dah jadi jambang...
hohohohohohohohoh.....




balik kampung bebaru nih...
ni gelagat baru diaorg anak-beranak...

uikss...
sape yang naik buai sebenarnye nih?...
sape pulak tukang nyanyi?...
dan sape pulak yang nak tido??...
hahahahahahhaha


buai laju-laju...
sampai balik sana...
apa dalam baju..
sekuntum bunga cina...


xpayah di-dodoi ayah tu....


apa ke berat sangat ayah nih?..
makan batu atau makan nasi?..



balik baru nih jugak...
kemain lagik Cik Mat "mengemas" rumah opah dia...
kemain rajin sangat...
padahal....
sib baikla opah rajin melayan....

chewahh....
tunjuk rajin pulak..
padahl...bukan kamu ke yang sepahkan tisu tadik...


opah yang maintain cool walaupon Cik Mat abeskan sekotak tisu muka dia....
kikikikiki.....




2 comments

Mar 23, 2011, 8:13:00 AM

NiniD,

Wah, cik mat jd anak yg soleh mendodoikan ayahnyer..
Oh yer, sbelah umah ko.. umah azam kan? Dia apa citer ek?

Mar 23, 2011, 12:02:00 PM

aku dgr cite..azam sakit teruk sekarang....xpasti masuk sepital mana...Makcik Yah dah 3minggu tunggu azam kat sepital..

Post a Comment