Ahli Kelab Kad !!

Nov 2, 2011

Home » , » Dimakan "tikus"...

Dimakan "tikus"...

kononnya tadik kemas2 beg duit..
terlampau banyak sangat resit yang bersimpan...
tak tau sejak bila jadi pengumpul tegar resit nih...
dalam dok buang-buang resit tuh...
terperasankan kad appointment sepital teman...
sedih giler kondisi kad tuh.....


cenggini ha rupanya.....




udah separuh lunyai kene baham dengan "cik T" !!!!!!!
jangan tertipu dengan umur yang dinyatakan...
misi tu sengaja nak dengki....
main ikut sedap aje tambah sebelas setahun lagik!....
teman baru 18tahun la...!!!!



tau dah "cik T" mana yang membaham kad nih...
tau sesangat dah!!!!


sila jangan buat muka tak berapa bersalah ye.....



4 comments

Nov 2, 2011, 11:10:00 AM

hihihi.. bnda smpn lame memng cm 2 la.. lg2 trsorok..

Nov 2, 2011, 11:18:00 AM

sweet!!

Nov 2, 2011, 11:23:00 AM

gigit dia balik! hahaha..!! giler kejam :P

Nov 2, 2011, 11:56:00 AM

huh.. tanjat boboi tengok umo ko.. hahahha..

Post a Comment