Ahli Kelab Kad !!

Nov 30, 2011

Home » , , » Kuota penuh!!

Kuota penuh!!

kalo dulu..
dulu la..
dulu punye cerita....
boleh jugak TAH teman menumpang teduh kat porch rumah mak teman....


tapi sekarang.....
tak payah la nak berangan...
simpan aje angan-angan tu dalam kocek sweater..
mana taknye.....

porch kereta sebelah kanan...
mak dah jadikan taman mini...
tempat melepak tak kira pagi,petang atau malam....


untuk porch kereta sebelah kiri....
ni dia...


 penuh dengan "jentera perang" abah & mak....
nak sampai pintu rumah lalu sebelah kereta pon bergesel montot tau...
gitulah penuhnya..


bila dah penuh macam nih...
anak-anak menantu..
pepandai la bawak diri..
mana nak buh kereta masing-masing...

 kompemla buh luar pagar....


abah,..
sila la buat porch baru kat luar rumah....
atap rumbia pon xpe..
kesian kereta teman yang hitam legam tu "kepanasan"...
kekekekeke....






3 comments

Nov 30, 2011, 3:16:00 PM

balik sesekali, ada hati nak parking berbumbung.. hahahaha sesekali TAH berhujan dan berpanas...

Nov 30, 2011, 3:43:00 PM

kete nini sgt besar, kalau kecik leh selit kat tempat parking motosikal :D

Nov 30, 2011, 5:11:00 PM

bebaik parking situ, bising orang sebelah kang.. hehehhe...

Post a Comment