Ahli Kelab Kad !!

Nov 23, 2011

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday

pe'el "para-normal" dobot setiap kali tengok atau ternampak cicak....
tak kisah la samada cicak tu kecik atau beso....
K.A.G.U.M...kononnye


hah!!!.....auta!







11 comments

Nov 23, 2011, 9:14:00 AM

bulu jadi kembang..
suka tengok kucing dalam keadaan macam tu.. cute je.. ;)

Nov 23, 2011, 9:26:00 AM

lama tak datang sok sek kat sini....comey la dobot...mmg kagum...tengok cicak tu tak sebesar dier...

Nov 23, 2011, 10:26:00 AM

kelihatan seperti sangat kagom.. macam pelik sangat je cicak tu pada die.. hahahha...

Nov 23, 2011, 11:28:00 AM

dobot suka main dgn cicak yer..


jom support kakyong
http://www.kakyong.com/2011/11/gadget-impian-kakyongdotcom.html

Nov 23, 2011, 11:45:00 AM

aizamia : ari2 tengok dia cenggini..haha

Nov 23, 2011, 11:45:00 AM

ibu syawal : tu la..lama xnmpk dia dtg singgah blog twinkle2 dot2 nih.. :)

Nov 23, 2011, 11:45:00 AM

eda : bukan aje cicak..nmpk cengkerik pon dia kagum!

Nov 23, 2011, 1:31:00 PM

comel giler dobot ni...
dia mcm geram je kat cicak tu kan...hehe..


salam kenal..terus follow sini...

Nov 23, 2011, 4:34:00 PM

Emm camner yer ibu seorang anak ni jaga baby dengan kucing kat rumah? Kalau zie suami tak bagi bela kucing.... coz ada anak kecilll

Nov 23, 2011, 4:53:00 PM

kagum giler dia yer.. he..he.. chumel..

Nov 23, 2011, 6:46:00 PM

zie : dobot lain dari yg lain ;)

Post a Comment