Ahli Kelab Kad !!

Aug 10, 2012

Home » , » The Power of..Rotan!

The Power of..Rotan!





tau kenapa makcik nih sampai menyorok macam nih sekali?....
bukan sebab teman nak merotan dia...
takde koserr nak rotan makcik nih...
daripada teman rotan dia,..baikle teman cubit aje montot gebus dia....




makcik nih kalo nampak rotan naik "sheikh" sikit...
dapat pulak yang pegang rotan tu kuat mengusik..
leret-leretkan hujung rotan tu kat atas lantai sambil pusing-pusing..
kompem makcik nih melompat terkinja-kinja serupa tak berapa waras...
pehtu buat pecutan 100meter sambil kejar hujung rotan yang meleret tu...
bila rasa-rasa nak kalah sebab tak dapat kejar rotan tu...
macam nie lah rupanya...
sentappp..!!!!




sambil melayan makcik ni sentap....
cik adik sorang ni pulak...










harapnya keadaan aman sampai petang...
*nak masak apa arini..
haruskah daku menziarahi PaRam sajer?..
kosong..kosong...kosong...*






4 comments

Aug 10, 2012, 2:38:00 PM

Masai je ah..cepat la bg resepi...auk pun ngan pening pk ni

Aug 10, 2012, 3:11:00 PM

dobot ni dah tua pun masih nk main lagi ek ..klu kucen aku dulu dasar pemalas

Aug 10, 2012, 4:09:00 PM

aku nak antar oni la skolah ngan ko. ngan aku ni tak mkn saman. asik nak menyondol aku je. mementang la aku ni budiman orgnya.

Aug 10, 2012, 8:18:00 PM

Okeylah. Satu hantaran solosai. Rotan lilin buatan premium, made in pasar malam podeksen. Hahaha.
Lama tak nampak senyum manis budak tu. Sekali sekala suruhlah dia pandang kamera nini. Rindu achik aidah ni haa.

Post a Comment