Ahli Kelab Kad !!

Aug 3, 2012

Home » » Finally.........siap!!

Finally.........siap!!






finally........siap!!!
boleh tido malam dengan lena tanpa perlu mengingau sambil tangan menggentel bucu bantal..
umpamanya menggentel kulit popia......
ohohohohohohoh.....nehi..nehi..nehi..!!





tak payah kira laa ada berapa byk bekas...
teman pon udah tak koser nak kira banyak kali..
boleh muntah karang....tak pasal jer batal poser....
alasan...!!! hahahahahaa




minggu depan...
sesi bersilat membungkus parcel-parcel untuk kasik naik lori & menuju destinasi masing-masing......
oh....semnya perasaan ini....
perasaan kelegaan kerana berjaya menyiapkan order sebelum dateline......




13 comments

Aug 3, 2012, 2:25:00 PM

vahvahvah...usaha yg bakal mendtgkan hasil kannnnn :)

Aug 3, 2012, 2:33:00 PM

terbaik la dapat siapkan semua....

Aug 3, 2012, 3:07:00 PM

wahhh kagum .....

Aug 3, 2012, 3:08:00 PM

Aiyaaaaaaaaaaaa.... ini mahu bengkok pinggang duk menggentel kulit popia ni

Tapi ape-ape hal pun tahniah.

Alhamdulillah..rezeki di bulan mulia

Aug 3, 2012, 3:14:00 PM

aku rase cam nak panjat atas tu la.. tinggiii..

Aug 3, 2012, 3:39:00 PM

Kakak bukan kira berapa bekas tapi kakak cuba kira duit yg Nini dapat hihi...

Bulan ini tuan doktor payah bagi duit poket dah..

Aug 3, 2012, 3:57:00 PM

alhamdullilah..siap sebelum dateline...

Yg penting...mahsyuk!!!!! :)

Aug 3, 2012, 4:13:00 PM

Yeayyyy...alhamdulillah. Rezeki dibulan ramadhan. Boleh lah bagi duit raya lebih kat cik mat ☺☺

Aug 3, 2012, 6:21:00 PM

Alhamdulillah siap! Tabiklah Nini, meniaga camni siap awal mesti pelanggan sayang :)

Aug 3, 2012, 6:59:00 PM

Syabas mem saab. Akak tabik spriiiinnnngggg kat nini. Memang setaraf wonderwomanlah, dik. Lepas ni kira duit sambil belek2 katalog shopping ya.

Tak sabar nak rasa kuih rayaku itew.

Aug 4, 2012, 2:17:00 PM

Lawak la part gentel bucu bantal tu hehe

Aug 7, 2012, 10:01:00 AM

wah... wah .. wah.. manyak tu..
mesti mashyyyuuuk kan.. hehehhe
tape, rajen sket leh untung kan..

Aug 7, 2012, 11:27:00 AM

wahhh..banyanya..:)

Post a Comment