Ahli Kelab Kad !!

Aug 8, 2012

Home » , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday






penumpang penerbangan Airpak Boeing  0707 esok..
penerbangan berlepas pukul 1030pagi...09 August 2012...



at last....i'm free !!!!!





14 comments

Aug 8, 2012, 11:32:00 AM

yahoooo.....

Aug 8, 2012, 11:32:00 AM

wahhh hebat kuih naik ketebang....

Aug 8, 2012, 11:34:00 AM

@eima hahah..tu propa lebey..padahal naik lori jek..

Aug 8, 2012, 11:34:00 AM

@:: Mrs.Eady :: esok pi amik tiket flight kat kedai kurier..kihkihkih

Aug 8, 2012, 11:37:00 AM

akhirnyer free jua..setelah semuanyer berpeluh buat semua ni kan

Aug 8, 2012, 11:45:00 AM

Apa no.plet kapaltobang tu, nini. Akak nak siap2 tunggu kat airport. Hehehe. Tak sabar nak mengunyah kerepek bayam dan popia horlicks. Sebelum tu nak senseng lengan baju dulu, nak bagi tazkirah kat pak gad timing tu. Kang tak pasal2 menipiskan pahala puasa orang. Macam gad penjara pulak kekdahnya. Tak sesuei...

Aug 8, 2012, 1:04:00 PM

Tu dia...yeayyy...akhirnya.

Aug 8, 2012, 1:09:00 PM

yahoooo.....

Aug 8, 2012, 1:50:00 PM

@syawalsimpsons harusss.....!!

Aug 8, 2012, 1:51:00 PM

@Aidah kasik tazkirah panjangggg sikit kak...supaya pak guard tu hinsappp sikit...

Aug 8, 2012, 1:51:00 PM

@fiza lega..akhirnya boleh tido dgn tenang..cheh!

Aug 8, 2012, 1:51:00 PM

@O'gosh dey..dey..!! jgn suka sgt.hakhakhak

Anonymous
Aug 8, 2012, 2:51:00 PM

miloais : sabar menanti...
:D

Aug 8, 2012, 3:26:00 PM

Penjual dah lompat bintang yg pembeli pulak dah berdebar-debar menanti.

Yg beli tu jgn sampai terus mengadap memang tak sampai rayalah jadinya..

Post a Comment