Ahli Kelab Kad !!

Aug 10, 2012

Home » , » Menusuk hati...

Menusuk hati...














tak terlafaz dengan kata tatkala menghayati iklan hari raya ini....
cuma airmata syahdu yang berjuraian laju.....
bersyukurlah kita kerana masih mempunyai ibu-bapa....
okey..nak sambung hembuss hinguss jap...





16 comments

Aug 10, 2012, 8:50:00 AM

Alahaiii...tak tgk lagi iklan ni sb asyik layan HBO je :(

Aug 10, 2012, 8:56:00 AM

sedey gak tgk semalam...sebak je...tahan di dada ni...mmmmmm

Aug 10, 2012, 8:59:00 AM

ala kite tak leh tgk ..... iklan pe ni

Aug 10, 2012, 9:13:00 AM

...........tak boleh cakap apa2 dik. Tersedu2 menangis sejak minit yang ke 0.29 tu lagi.

Aug 10, 2012, 9:16:00 AM

@Aidah samalah kita kak..jenuh lap air mata dengan bulu montot dobot...

Aug 10, 2012, 9:16:00 AM

@eima ko g tengok kat u-tube

Aug 10, 2012, 9:16:00 AM

@syawalsimpsons mmg sebak...tobatt!

Aug 10, 2012, 9:16:00 AM

@:: Mrs.Eady :: g tengok nanti sis..serius tacing!

Aug 10, 2012, 9:25:00 AM

Kadang kala...saya hairan dgn peel kita di Malaysia ni...kalau drama..mesti nak sedih...hatta nak raya pun..mesti nak sedih...hihihi..

Bukan bermakna kita lupakan mereka yg susah...

Tapi..kalau semuanya pulun pakat buat iklan 'ala petronas'...tak syiok lah kan..Raya should be a happy occasion...agama kita pun suruh macam tu..;)

Aug 10, 2012, 9:33:00 AM

saya tak dapat nak tengok sebab ofis blok youtube~tapi ni mesti iklan raya bernas kan? he~~

Aug 10, 2012, 9:49:00 AM

Tengok time Buletin Utama semalam.. Pembaca berita pun bergenang air mata.. Touching sgt2

Aug 10, 2012, 9:59:00 AM

Nini buat kakak mengalirkan airmata pagi ini. Kakak tak pernah tengok lagi itu yg sangat-sangat touching:(

Aug 10, 2012, 11:08:00 AM

sedih kan...:(

Aug 10, 2012, 11:44:00 AM

aku pom nangeh.. huuhuu

Aug 10, 2012, 12:04:00 PM

Nini, sedihnya...

Aug 10, 2012, 12:33:00 PM

Ramai blogger dok buat entry pasal iklan ni. Memang the best lah. Sgt touching. Dpt tgk malam tadi.

Post a Comment