Ahli Kelab Kad !!

Dec 18, 2012

Home » » Abang gagah!

Abang gagah!





serasa macam pandang panglima gagah tengah berperang kat medan dapur....
hensem sesangat panglima nih....tambah lagik dengan tak berbaju baru balik keje....
bertambah hensem bila tengok panglima gagah tengah masak tomyam......
terusss perot yang kenyang & bolat nih lapar serupa tak makan seminggu!!
oh abang panglima.....bertambah chenta saya pada awak!





.


7 comments

Dec 18, 2012, 6:58:00 PM

Akak tengok celah jari ja gambaq ni naa. Maklumlah akak masih inesen lagik, kihkihkih!

Dec 18, 2012, 7:03:00 PM

hot guys can cook!!!!

Dec 18, 2012, 9:35:00 PM

wakakakakaka....ni kalau terpercik minyak, direct kena kulit perut! Tapi takpa kot, abang panglima gagah! hahaha...respek la..saya pernah masak megi & goreng telur aja..:P

Dec 19, 2012, 5:40:00 AM

heheh tingat masa en babah masak waktu pantang..walaupun tak bape nak kena selera tekak..hehehe tp makan dengan lahapnya..

Dec 19, 2012, 9:08:00 AM

mmg gagah perkasa bersilat dalam dapur tu

Dec 19, 2012, 9:43:00 AM

pandai panglima gagah masak.....kalo hari2 cam tu lagi best kan????hahahaha

Dec 19, 2012, 11:17:00 AM

Hamboiii dinas...tengok celah jari ja naaa. Akak tengok tanpa seurat jari pun...boleh? Kihkihkih.
Nini jangan marah ya, akak gurau je. Tapi tuan doktor memang terbaiklah.

Post a Comment