Ahli Kelab Kad !!

Dec 12, 2012

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday






saya telah disabotaj oleh suami saya pagi tadik....
tanpa rasa bersalah beliau telah menampal sticker FRAGILE ini di baju saya....
.
.
.
.
.
.
.


fine...saya FRAGILE !!



8 comments

Dec 12, 2012, 12:06:00 PM

Hehehe...bisa lawak. Menusuk sampai ke qolbu. Tapi betullah cakap dia tu. Nini yang tak faham2 lagi kot. Nak jugak lasak2. Duduk dondiam yo sampai bosalin.

Dec 12, 2012, 12:59:00 PM

@Aidah tu la kak..ni namanya lawak makan dalam! .hahahaha..nak duk dendiam camne kak..keje yang Q kat umah ni tak abes2.

Dec 12, 2012, 11:09:00 PM

Itu tandanya dia sayang, tak mo bagi Nini lasak2 sangat tu ha. Tapi lawakla, kahkahkah!

Dec 13, 2012, 9:27:00 AM

Maknanya, dia sayang nini....

Dec 13, 2012, 10:00:00 AM

HAHAHHAHAA.... elok la lokasi tampalan tu ye.

Dec 13, 2012, 12:13:00 PM

kaedahnya mmg jaga dengan cukup baik tu.. he..he.. comel aje..

Dec 14, 2012, 1:35:00 AM

Mcm tu kena bagitahu dia suruh jaga u baik2.. fragile kan :D

Dec 15, 2012, 10:19:00 AM

Gurauan yg cantik. Betul memang Nini fragile sekarang nie..

CikMat mesti ketawa besar.

Post a Comment