Ahli Kelab Kad !!

Dec 21, 2012

Home » » Jalan lagik...

Jalan lagik...




 bila keluar ajer beg akademi fantasia nih...
maksudnya teman akan kembali ber'vacation' sakan....
pestaim nih nak merasa jenjalan jauh dengan mengusung perot yang semakin maju ke hadapan....
moga kuatlah semangat & kentallah jiwa....




lokasi vacation kali nih....
lokasi sama yang teman kunjungi masa pertengahan tahun aritu....



lagik sekali nak pegi jumpa pakcik helang.....
~ macam dah takde tempat lain dah nak pegi~.....
tapi kitaorg bukan pegi bertiga campur 1 dalam perut sajer....
tak best la kalo takat kitaorg ajer yang ada....
sebaliknya.....






penuh satu rombongan!!.....




yeahhh...mereka-mereka bakal tiba ke rumah teman malam nih....
maka percutian kali nih akan bermula dari 22hb hingga 25hb Disember.....
memandangkan ahli rombongan yang ramai....makanya,
teman udah menyewa satu banglo beserta pakej kenderaan disediakan....
tujuan percutian ini adalah untuk sesama menghavockan hanimun pasangan pengantin kita....
sesambil sama-sama nak seronok...







 pepagi lagik teman udah murah rezeki..
akak sebelah umah dah hantar ketam masak lemak....
teman cuma masak nasi & goreng ayam ajelah kejap lagik....


9 comments

Dec 21, 2012, 11:48:00 AM

Wah.. bestnya nak gi vacation.. ramai2 pulak tu.. mmg lagi syoklah.. geramnya tgk lauk ketam tu.. selamat meratah nini..

Dec 21, 2012, 12:26:00 PM

Syukurlah Nini pindah rumah dapat jiran pun baik.

Selamat berhoneymoon sama dgn pengantin.

Dec 21, 2012, 12:27:00 PM

Seronoknya bercuti ramai2..hati2 berjalan ye..jangan lupa beli cokelat hehehe

Dec 21, 2012, 3:36:00 PM

Tu namanya "tarik beg akademi fantasia beramai ramai"...hahahaha..

Wehhh..tu udang apa? besar betol penyepit nya? Nak berjiran lah dgn jiran awak ni...wakakakaka

Enjoy your vacation!!

Dec 21, 2012, 4:05:00 PM

wahh jalan2 carik coklat kaa....jemah kat sini pon nak berjalan gak..blk penang

Dec 21, 2012, 4:56:00 PM

Selamat bercuti Nini! Jaga diri baik2! :)

Dec 21, 2012, 9:15:00 PM

Happy hols, Nini. Ms. Dobot ikut sekali ke?

Dec 22, 2012, 3:14:00 PM

Elok2 bercuti tu ya. Lepas tu kan, sila makan banyak2 ya biar elok lagi catitan buku masa check up nanti.

Dec 24, 2012, 5:39:00 PM

amboi..larat lagi ko ye nak jalan2....

Post a Comment