Ahli Kelab Kad !!

Oct 8, 2011

Home » » Part-time job

Part-time job

Isnin hingga Jumaat....
melakukan rutin harian berkhidmat untuk masyarakat..
memberikan perkhidmatan yang terbaik dalam bidang yang dia lebih arif..
supaya kesihatan para pesakit dapat di-ubati dengan segera..


 saya seorang pekerja di bidang swasta..
say peace yo!!



kerjaya hujung minggu???



tiada neck-tie..
tiada kasut kulit & stokin...
tiada jugak kemeja & slack...
apatah lagik memakai perfume...


hujung minggu waktu yang paling rileks...
melakukan aktiviti yang paling digemari...
berbakti kepada tanah & aktiviti pertukangan..
melakukan pelbagai aktiviti tanpa perlu "punch card"..
dialah bos..dialah kuli...
dengan segala keringat & rasa rendah diri..


inilah diri saya yang sebenarnya....
kamu tak mungkin mengenali saya sepenuhnya...
hehehehehe.....



itulah suamiku....
2 jiwa yang berbeza ketika waktu bekerja & hujung minggu...



6 comments

Oct 8, 2011, 1:41:00 PM

HAHAHHA.. buleh geng ngan Pegawai Alam Sekitar kat umah aku ni. Overall dia wane putih. Kasut but pun ado.

Oct 8, 2011, 1:48:00 PM

doktot ber'tie itu control macho..heheheh.

Oct 8, 2011, 4:25:00 PM

makbed & kak najwa : den totap syg dio seadanya..haha

Oct 8, 2011, 6:22:00 PM

bertuahnya.. dpt suami rajin mcm ni.. tak lama lagi penuh la laman tanah dgn pokok2.. macam jiran corner lot kami.. suami dia tanam mcm2 pokok.. rimbun semuanya..

Oct 9, 2011, 10:50:00 PM

wahhhh....rajin laki ko! nnti senang la ko tak yag neli sayur dah ;)

Oct 9, 2011, 11:55:00 PM

huhuhu.. tu la.. untung ko mie.. laki ko mmg terbaek... err.. aku dh puji2 nih takde ke ikan ketutu barang seko dua? hahahhaha

Post a Comment