Ahli Kelab Kad !!

Oct 31, 2011

Home » » Santai..

Santai..

menikmati keindahan alam semulajadi...
tak jauh pon dari rumah...
ada kot dalam seploh menet ajer...
lokasi : Air Terjun Bukit Jana


nak mandi tapi..
baju spare pulak tak bawak..
kita lepak2 atas batu ajelah Cik Mat ye....


sebahagian keindahan yang masih belum tercemar sepenuhnya....



susah nak dapat peluang habiskan masa bersama-sama..
especially hujung minggu..
lepas dah puas penuhkan perut dengan cheesy macaroni..
harusle kene excersice jalan-jalan sikit....
even jalan-jalan tu sebenarnya lebih kepada naik kereta!!





4 comments

Oct 31, 2011, 12:17:00 PM

hye... lama tak singgah sini...
wow bercuti ek.. cik semut pun suka pergi bercuti mcm ni.. relax je.. boleh release pemikiran yang dah bnyk keje ni... =)

Oct 31, 2011, 12:24:00 PM

tenangnya tgk gambar2 sungai tu..

Oct 31, 2011, 1:48:00 PM

sejuk mate mandang.. rase nak terjun.. paneh2 dapat mandi sungat memang best gile.. =D

Oct 31, 2011, 2:32:00 PM

terasa kesejukkan air nya...

lama jugak tak pergi ke air terjun @ sungai... lebih2 lagi skrg ni musim ujan jer..

Post a Comment