Ahli Kelab Kad !!

Oct 13, 2011

Home » » Warta berita Acik Nini..

Warta berita Acik Nini..

adik-adik...
ahkak-ahkak sekelian...
tidak lupa jugak...
abg2,...pakcik2....


Acik Nini akan bercuti menulih blog selama 4 hari ye....
bermula petang nih.....
paling cepat pon..
mungkin ari Isnin Acik Nini akan bersiaran seperti biasa...
apsal?...
MIL Acik Nini dah selamat landing kat rumah Acik Nini...
sebagai menantu yang baik..
takkan la Acik Nini nak menghadap komputer kot..
hahahahha...



selain tuh...
Acik Nini nak mengumumkan nih..
yang Acik Nini akan kembali mem....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





















 vacationkan diri!!!....
hip..hip...hoooraayyyy!!!!!!!


cadang nak pegi vacation yang boleh naik "belon udara" kapal terbang....
tapi...
belanjawan pulak ciput....
tambahan pulak..
Acik Nini takde paseport......
jadi,..
bervacation dalam negara ajelah....



lokasi??




tak jauh sangat....
tak jugak dekat sangat......
yang pasti..
kene jugak naik kereta...





nak datang kat tempat ni ha......




tempat kami melepak sepanjang vacation nih pulak....





vacation kali nih...
bukan pegi ber 3 aje ye....
tapi ramai jemaahnye.....
semua adik ipar Acik Nini turut serta..
haruslah lagik best!!!!



dobot?...
tak dapek la Acik Nini nak angkut sekali...
mau jenuh nak berkejaran dengan dia aje pulak kang...
team-mate Acik Nini...
Cik Zira & En Hanit akan jadi wakil mak & pak angkat jaga dobot....



sepanjang Acik Nini takde nih...
jenguk2 jugak ye..
blog "twinkle-twinkle-dot-dot" Acik Nini nih...
takot banyak pulak lelabah buat sarang kang...



okeh......
sampai jumpa lagik sayam-sayam sumer...



5 comments

Oct 13, 2011, 4:00:00 PM

waaa langkawi tu.. nak ikut........

Oct 13, 2011, 4:00:00 PM

semoga selamat pergi dan balik dear :)

Oct 13, 2011, 4:39:00 PM

have a great holiday kamu...

Oct 13, 2011, 4:43:00 PM

bestnyer g bervacation....happy oli-oli day..ole2 jgn lupa bawa yer....heheheheh

Oct 14, 2011, 10:38:00 AM

selamat menjadi menantu mithali & berselamat bercuti... best nya..

Post a Comment