Ahli Kelab Kad !!

Mar 11, 2013

Home » , » Before & after

Before & after




BEFORE :























AFTER :




 labu manis yang dah cantik berukir..



 bunga timun yang dah kemain mekar....





 tak ketinggalan bunga carrot...




 beserta peti ais yang punuh dengan deco hidangan untuk meja pengantin..





cerita punuh sila tunggu next entry...
teman baru nak berchenta dengan pc gabaks...
malam kelmarin Apis dah datang tolong baiki......
rasa macam nak peluk pc nih ketat-ketat!!




6 comments

Mar 11, 2013, 3:45:00 PM

Salam Nini,
Boss ke yang buat tuh...bertuah betul Nini dapat hubby macam tu kalau Nini buat agaknya jadi bentuk si Dobot.

Mar 11, 2013, 4:30:00 PM

sape wat tu?

Mar 11, 2013, 4:50:00 PM

tgn doktor ni seni kulinari la ..la berbakat ...

Mar 11, 2013, 8:48:00 PM

Huih mak aihhh tangan tuan doktor, bukan saja dapat mengubat tapi jugak boleh mengukir2..tabikkk!!!

Mar 12, 2013, 12:45:00 PM

gilak lah!!!

suami awak ni mmg berbakat!

Mar 12, 2013, 5:38:00 PM

sapa buat tu...hebaknya...oh mai!

Post a Comment