Ahli Kelab Kad !!

Mar 19, 2013

Home » , , » Tak larat

Tak larat


mahapler takde entry sehari dua nih...
tahap kemalasan yang semakin menebal dalam diri...
di tambah pula tahap sengal pinggang yang dah semakin hebat!!
jangan kata tulis blog aje yang malas.....
segala kerja jugak teman malas.......
antara yang dah semakin nampak menunjukkan tahap malas teman nih..



collection dah masuk 3 hari...
semakin dipandang..semakin sakit hati nengoknya..
bila hati sakit..pinggang jugak turut menyumbang kesakitannya...
nak aje teman sorokkan raga kain nih tapi...sama jugak hasilnya...
maka,..teman bubuh aje kat sebelah rak tv..
dengan harapan..kot-kot tetiba nak jadi rajin...
hahahahahahahah....chumm!!




sekarang istilah basuh pinggan & memasak dah menggunakan talian hayat nih...
lebih nyaman & bernyawa rasanya bila buat keje sambil duduk...
takdelah menderita sangat rasanya kawasan yang sakit...
walaupon semangat memasak dah semakin ke laut...
tapi..tetap jugak jebat gagahkan memasak sebab cik abg tak berapa suka makan kat kedai..




rasanya minggu ni ajelah last teman merempit naik motor....
mujur minggu depan sekolah dah cuti..
setiap kali melangkah nak naik motor nih,..hazab sesangat rasa sakitnya...
tapi sebab teman ni adik beradik otromen,..gagah jer tahan dulu sakit tu..
tapi awal bulan 4 nanti,...berkeretalah nampaknya CikMat pegi sekolah....





bila tengok kadar kenaikan scratch mark yang semakin anggun sekarang..
rasa macam menyampah dah bila sapu krim nih..
start minggu lepas,..scratch mark dah menunjukkan belang...
dah macam kuda belang pulak rasanya perut teman nih....
8 bulan jaga...clean & clear...
tapi dalam tempoh seminggu aje,scratch mark dah buat onar...
hadeiii!!!!...jatuh saham teman !!!!
cik abg...sila redha!!








dan sape yang tak terkesan lansung dengan semua perkara yang jadi......











 sejak GPS dalam otak dia dah ok nih...
kemain suka hati nak balik rumah pukul berapa pon..
kelmarin pukul 4 pagi dia dok cakar pintu rumah...
suh kita bukak pintu untuk dia nak masuk...
gamaknya kalo teman buh loceng pintu separas ketinggian dia..
mau kot dia tekan loceng pintu tu bertalu-talu.....






5 comments

Mar 19, 2013, 5:04:00 PM

banyakkan la rehat Nini...cik abg kan rajin masak hehehe...lawak je pasal dobot dan loceng hehehe

Mar 19, 2013, 10:52:00 PM

Itupun kira Nini masih gagah bertahan lagi tu. Takpalah, lepas ni merempit dengan TAH pulak, janji CikMat sampai sekolah.

Amboi Dobot, pukui 4 pagi baru balik rumah, noti girl!

Mar 20, 2013, 12:13:00 PM

hehe....bole sampai ke ko basuh pinggan sambil duduk tu...sabo k...sikit je lagi..

Mar 20, 2013, 4:18:00 PM

what?? awak naik motor masa pregnant all these while? ~pengsan saya...hahaha...mmg awak adik beradik otromen la..;P

Mar 21, 2013, 6:39:00 PM

Hehehe. Sempat baca satu entri lagi sebelum mandikan mak.
Apaaa???!!? Bakal menantu dah pandai pulang pukul 4 pagi??? Salah bapak sezalikah itu atau salah boipren yang jauh di mata? Hahaha. Muka sempoi mcm tak de rasa bersalah je dia tu.
Dik, stretch mark tu kan mcm kira cop dlm passport jugak tau. Ramai anak lagi meriah cop. Akk ltk krim pun berbelau jugak perut. Rasa nak campak je krim tu kan.

Post a Comment