Ahli Kelab Kad !!

Mar 13, 2013

Home » , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday













walaupon TAH tu atas nama big boss..
tapi teman yang pegi cocok ATM bayar saman..
sebab......
memang teman ajer yang guna TAH..
mujurlah walaupon dari tahun 2011 saman tu..
still dapat potongan 20 hengget..
tapi,masalah problemnya...
bila masa pulak teman buat kesalahan nie??
aii adalah pengguna tiket parking yang tegarrr tau...






7 comments

Mar 13, 2013, 12:31:00 PM

Nini selalu ada yang melucukan...

Mar 13, 2013, 2:46:00 PM

AKU SAMAN PARKIN KAT PUTRAJAYA NI PUN BELUM BYR ..HAHAHHAH

Mar 13, 2013, 3:59:00 PM

janji bayor kan

Mar 13, 2013, 6:08:00 PM

Tahun 2011 akak pi opes imigresen atas urusan pasport. Dah boh tiket parking dah tapi lama bangat kat dalam opes tu, ghalit. Tengok2 jam, tiket parking udah expire dalam 5 minit gitu. Lari la pi nak tambah tiket, tengok2 dah kena saman. "Seronok" sungguh rasa masa tu. Hehehee.

Mar 14, 2013, 11:30:00 AM

salam nini..

nasib dapat diskaun kan..

Mar 14, 2013, 3:09:00 PM

mak ai..zaman tok kaduk punya saman...tapi yg penting, still ada discount..hahaha

Mar 14, 2013, 6:21:00 PM

apo buleh buat.. bayo aje le.. mujo dapat diskaun.. kann..

Post a Comment