Ahli Kelab Kad !!

Mar 14, 2013

Home » , » Perang pistol

Perang pistol



kelmarin big boss keje dari 10 malam hari Isnin hingga 10 malam hari Selasa..
di-ikuti 8 pagi hari Rabu hingga 10malam hari Rabu...
jenuh jugaklah menjawab soalan mencabar minda dari CikMat yang asyik dok tanya ayah dia mana..
ayah ada dalam poket umie ni haaa....
dan akhirnya segala persoalan CikMat terjawab bila nampak AGS ayah masuk parking dalam porch kereta pukul 10.30 malam...lega!.



ayah masuk aje dalam rumah,....benda 1st yang dia bagitau...
" ayah,umie tak pandai lukis siput"..
denggg!!!..alahai bertuahnya anak.....
tersengih-sengih aje ayah dengar apa anak dia cakap...



Mat,umie dulu SPM seni lukis nih kredit ajer...
tangan umie memang sangat tak berseni.
takat orang lidi tu,..bolehlah!!
lainlah tangan ayah ko...
jangan kata lukisan,..buah pon dia ukir..
lepas ni umie nak suruh ayah ko amik kelas mekap pulak..
kelas dye rambut dah hebat sangat..sebab umie yg selalu jadik model ayah ko..



lepas dah settle hal lukisan siput..
dua beranak nih buat sesi berperang pulak dalam rumah..
padahal jam dah almost pukul 11 malam...
ada jugak yang kene tazkirah panjang nak bangun mandi pagi esok nih..
tapi,..xpe...umie kasik chance..




 kanak-kanak "cukup umur" yang sangat teruja main tembak-tembak....
omak,..tengok anak omak nih ha...porasan umo dio seploh taun..





u hold 1st..




 okeh..now it's your turn to shoot...



ada kot dalam 15 minit acara perang berlaku...
lepas tu,..tetiba dah diam..takde jerit-jerit dah...
bila teman jenguk dari dapur....




rupanya dua beranak nih tengah buat ulangkaji Maths...
lorrr..pukul berapa nak tido nih????!!!




tak dapat nak bayangkan camne teman nak hadap gelagat diaorg nih..
bila bulan depan bakal keluar sorang lagik hero....
fuh..!!...kekallah teman menjadi tarzan sepenuh masa nampaknya...




7 comments

Mar 14, 2013, 3:35:00 PM

hero lagi ek ... tahniah dear ...
tak sabo nk cikmat junior ...

Mar 14, 2013, 3:43:00 PM

kakakakak...ado gayo "kanak2" tu jadi ATM ni

Mar 14, 2013, 4:15:00 PM

Penat camana pun, bila tengok muka anak tersayang, cergas balik ayah tu haa :)

Tak lupa jugak pada isteri tersayang, hehe. Sebab kalau takda isteri, mana nak mai anak tu haa :)

Mar 14, 2013, 6:20:00 PM

huhuhu.. untong le ummie ade amek lukisan.. acik tak amek pon.. ka laut la kalo melukis.. hahhaha..

Mar 14, 2013, 9:45:00 PM

hehehe sabor je ler nini... akak dah lama tak mai cni..almaklumler baru nak aktif berblog balik ..

adib skrg tgh boikot tak nak g skol..yer le dalam tahun nie je tukar 3 prasekolah.. gara2 ikt babah nyer pindah

Mar 15, 2013, 12:59:00 PM

haha...lawak la En Teman....nanti ko rasa la cemana aku rasa..kadang2 sampai x larat...lagi dasat, sekarang si anak yang pakat main tarik tangan ajak men otromen...

Mar 15, 2013, 3:51:00 PM

Big boss kerja ER ker?

Post a Comment