Ahli Kelab Kad !!

Apr 25, 2011

Home » » Meter sabar..

Meter sabar..

Masih lagik meminjam connection internet sepital columbia.....
tahap meter sabar teman dah tinggal 0.5/100 ajer ni..
masuk arini...
dah 7 hari streamyx xboleh guna...
ggggggggggggggrrrrrrrrrrrrr...
kalo bagitau dengan TM suh tolak berapa hari yg xboleh guna internet tu dari bil,..
agak2 diaorg nak x?...



apa kata TM buat pakej lain..
pakej guna internet ikut hari...
kalo ada guna..baru cas..
xde guna..xpayah cas...
itu baru betul..
xde la makan duit HAREM...
tu sbb la TM xboleh maju....servis macam hampeh..
kene sumpah seranah berbakul2 pon cam xde pape kesan pon...
sebab banyak sangat makan duit HAREM...


korang hengat..
teman ni rajin sangat la..
asyik nk telepon korang bagitau pasal nih?
korang hengat..
teman gantung ganggang tepon rumah tu kat tinger teman...
cam pakai subang..cenggitu???
apa korang hengat..
bila teman kol korang tu...
xde kene cas la???!!!!!!!
korang hengat....
teman rajin sgt la nk tunggu...hold....
tunggu korang re-check masalah yg berulang kali teman bagitau?
bosan tau!!!
menyampah!!!!!!!


tahap sabar yang xberapa sabar teman yang ada nih...
menyebabkan teman dah merancang memacam dalam otak....
rasa cam nak g cabut tiang tepon belakang rumah...
g letopkan kedai TM kat bandar...
g jahanamkan piring satelit yang memancarkan apa2 ajelah yang berkaitan dengan TM...


janji kononnye nak upgrade servis 5 hari ajer....
arini dah seminggu....
still jugak xboleh guna streamyx...
demm!!!! demm!!!
baik xpayah upgrade weh!!
menyusahkan aje!!
xteman halalkan 71 hengget tetiap bulan yg teman bayo tu kalo cenggini servicenye!!
walaupon 71 hengget aje yg teman bayo tetiap bulan...
tapi DUIT tau!!!!!


u r stink TM !!
(ayat versi baik sikit nih)




5 comments

Apr 25, 2011, 10:18:00 PM

TM : Tentu marah...hehehe

Apr 25, 2011, 10:28:00 PM

adoi knp plak TM kat sana... seb baik me xpakai TM, tapi pakai digi pon slow... huhu... kne tukar pakai unifi kot...

Apr 26, 2011, 8:34:00 AM

aku ingat nak pasang streamyx kat umah.. kasi laju skit dari skarang.. harap2 bebaloi la hendaknye..

Apr 26, 2011, 9:29:00 AM

huhuhu
kesian nye ...
ari tu member aku ckp streamx laju gile tgk youtube tak buffer pun ...

kes upgrade ke nih ... ckp ngan TM tu disebabkan upgrade sy tak leh guna tenet sila potong charge klu tak saya saman

Apr 26, 2011, 9:29:00 AM

tak saman buat aduan rakyat TV 3

Post a Comment