Ahli Kelab Kad !!

Apr 26, 2011

Home » » TM baca entry EMO teman !!!!!

TM baca entry EMO teman !!!!!

Teman tengah bizi masak asam pedas ikan patin nih...
ada tengah menggelegak kat atas dapur tuh..
tergerak hati nak g on pc...
nak nengok..samada streamyx dah boleh pakai atau belom...
dalam hati...dah xkose nak berharap....
sesambil melayan coleslaw kepsi semalam....
tetiba.....




elok ajer internet boleh bukak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





hahahahahahahahaha...
lenkali kene tulih entry macam semalam ler kalo streamyx xboleh guna lagik lain kali.....
wwwwwwwwwweeeeeeeee.....
boleh bw sampai lebam!!!
xpayah dah dtg tayang muka kat sepital columbia seminggu....


TM.....
walaupon streamyx teman dah boleh guna....
tapi kamu tetap STINK !
(^''^)





8 comments

Apr 26, 2011, 12:36:00 PM

huhu seb baik dah ok kan ..

Apr 26, 2011, 12:52:00 PM

nanti aku sejes kat laki aku. dari smlm lagi takde tenet ni. kena panah petir kot.

Apr 26, 2011, 1:13:00 PM

makbed : ujan lebat ke kat sana smlm?..

eima : tu la..sib baik dah ok..xpayah le aku jadi The Hulk.. :)

Apr 26, 2011, 2:28:00 PM

tahniah sebab ko dah buleh benapas.. hehheheh.. kalo aku pon buleh gile..

Apr 26, 2011, 2:29:00 PM

lulu pernah gak nyumpah seranah diblog sbb internet slow...Rupa2nya ada pekerja TM tengah baca blog lulu masa tu.. on the spot dia minta maaf...huhu

Apr 26, 2011, 2:42:00 PM

semalam memang semua line internet tak ok ke? saya kat pejabat pun kureng, kat rumah broadband pun memang macam siput...


award for you @ http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2011/04/award-dari-sis-deqlis.html

Apr 26, 2011, 3:04:00 PM

alhamdulillah.bolehlah BW ke blog dilaz

Apr 30, 2011, 7:14:00 AM

TM ek/,.hehe,..CN kat rumah ni pon gune TM streamyx jgk,.kdg2 mmg die sukeeeeeeeeeeee buat hal,.haiss,..



Akak,CN petame kali dtg sni as a blogger yg bukan join contest,.hehe,..CN ade join cntest akak tapi gne contest n GA punyer blog,.skang ni CN gne blog personal plak,dtg nk folo akak,.hehe,..

Post a Comment