Ahli Kelab Kad !!

Apr 27, 2011

Home » » Sila mengaku..!

Sila mengaku..!

Setiap kali tengok budak kecik ni tido....
mesti boleh terbayang gaya sape tido....
mimik muka...style tido....
semua serupa!!
ko memang tiru ayah sebijk-sebijik!!!!


siap trademark "waterfall" dari mulut lagik.....
blom campur lagik gaya tido yang pelik2....
tak darab lagik dengan sesi ngigau2 & bunyi2 alunan muzik dari mulut korang!!!!
(apsal la ko xmo ikut cara Umie tido...tido comei)
hahahahahahahaahhahaa.....


antara pose tido yang sangat2 menyatakan korang ni sama.....


tido versi kecewa...
incik ayah...sila berguru dengan anakmu utk pose ini!



pose tonggeng sbb dah 2 hari xdating dgn cik jamban...


tido tegak sbb sakit pinggang....


pose mengiring sbb dah bosan baring tegak...


pose larian marathon....

tidak ketinggalan....
pose protess sbb kene paksa bangun tido....


yang ni pulak...
terbaekk dari ladang...





walaupon terseksa nak tido tetiap malam....
(gue tensen bila nk tido then ada org yg berdengkur...bisa gile!! )
tambah tensen bila...
lengan kiri-kanan dipinjam hero-hero....
teman tetap sayang korang...
korang ajelah hero-hero teman...
moga ada lebih ramai hero yg bakal keluar dari perot teman nanti...


Amin !!



8 comments

Apr 27, 2011, 4:56:00 PM

amin..

Apr 27, 2011, 5:39:00 PM

afif ke ayahnye yg bedengkur tu, haha...
cenggitu la kalau dah namanya ibu... kena kepit dgn hero ;)

Apr 27, 2011, 8:48:00 PM

mu tak nak baby gurl ke??

Apr 27, 2011, 10:19:00 PM

kak najwa : rimas kak...hahahaha

eda : :) ( senyum )

Apr 28, 2011, 9:04:00 AM

senyum tu nak ke tak nak? ekeke

Apr 28, 2011, 9:17:00 AM

hahahahahhaa..Lulu!

Apr 28, 2011, 9:22:00 AM

huhu anak ayah ...huhu

Apr 28, 2011, 1:55:00 PM

comel je die tido..rase nk landing sama sama leh..ngee hee

Post a Comment