Ahli Kelab Kad !!

Apr 29, 2011

Home » » Tolonglah....pejam!!!

Tolonglah....pejam!!!

Jenuh dah berguling2 buat aksi akrobatik kat atas tilam..
dengan harapan..mata pejam....
dan boleh tido dengan lena...
tapi...


mata nih degil jugak xmo tido!!!!!

nak kata xpenat...
penat hamat dah nih!!!!
sakan dah lengan teman ni berpusing cam mesin basuh sebab menghayun tali skipping petang tadik....
penat dah kaki ni terlompat2 tadik....
pagi tadik sakan dok bersihkan kebun kat belakang...
rumput dengan daun kucai naik sama tinggi....
xboleh tahan mata teman nengoknye....


pejamle wahai mata....
teman taulah boypren teman xde kat sebelah...
dia keroje ler....
malam esok ada la dia....
ada la geng nak bergosip nanti...
nak ajak Cik Mat bergusti....
dia pulak dah lama tidonye....
pukul 10.30 tadik lagik udah tido....
kalo x,..
boleh jugak main sekeh2 dengan Cik Mat...



moh le kita tido wahai mata....
pinggang...lengan...bahu...tangan teman...
semuanye udah lenguh...jemmed dah nih....
petang tadik dah sakan menggosok baju kerja boypren teman berbelas pasang....
koleksi baju keje dia dalam almari udah takde stok....
bagila chance anggota lain pulak berehat....



esok pagi...
teman ada schedule keje lain yang menanti....
beg belum siap pack lagik...
barang belum pegi beli....



moh la tido...
tido...
tido...
jom la tido sebelum teman buat perkara yang tak sepatutnye teman buat time-time cenggini iaitu pegi bukak peti ais dan MAKAN semua yang ada kat dalam tu!!!!
punah diet teman nanti.....
punah!!!!



makbed....Lulu....
tolongla teman!!!



7 comments

Apr 29, 2011, 8:58:00 AM

nak pegi mana ni? wah nak holiday lagii ke? mesti banyak yang nak difikir atau dah terlebih tido ni..ekeke..mcm makbed lak yer..susah tido

Apr 29, 2011, 8:58:00 AM

singgah dari segmen abg ben & balas kunjungan :)

<a href="http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/follower-c-i-n-t-u-n-g-400-dah-omg.html><b>Hadiah 400..??takkan cik bunga menang kotttt..</b></a>

Apr 29, 2011, 9:12:00 AM

lulu : nak g dekat ajer..ada kenduri kawen..
mata ni GATEI...dok melilau cari partner sebelah xdo..hahaha

Apr 29, 2011, 9:56:00 AM

len kali kalo jd cam tu kene siap2 pegi colombia ye.. mudah le tidonye tu..

Apr 29, 2011, 10:23:00 AM

haku pun takleh tido.

Apr 29, 2011, 10:26:00 AM

xleyh tdow gak k...HUHU

Apr 29, 2011, 2:51:00 PM

yer setuju dengan eda..Opps, malam tadi malam jumaat kan? tetttt

Post a Comment