Ahli Kelab Kad !!

Apr 6, 2011

Home » , » Semalam yang bizi....

Semalam yang bizi....

Semalam....
dari pagi sampaila ke petang.....
tersangatlah bizi...
rasa cam jadi YB jap...
oh..perasan!!



dari pagi sampailah ke petang...
asyik bertawaf ke bank ajer...
menyelesaikan segala saham hutang....
tetiba rasa pokai jap..
walaupon bukan poket teman yang keluar duit..
namun teman jugak sengsara sebab menjadi setiausaha..
merangkap banker..tukang kira...
serta babysitter Cik Mat..
hamatla stress!!!!
maunye xstress...
kita dah la dok bizi tolong ayah dia...
Cik Mat pulak boleh buat stunt dalam bank...
tensen!!..tensen!!



semalam....
secara rasminya....


 saham hutang TAH dah selesai di bayar...
Alhamdulillah....
cik asbenn berjaya selesaikan pembayaran saham hutang sebelum tempohnye...
tunggu amik geran ajer lagik...

kurang dah satu lubang hutang....



serta....



gambar pinjam abe google


loan yang cik asbenn amik untuk beli tanah jugak...
udah selamat diselesaikan....
lagik satu lubang hutang dah bertutup....
selamat!!!
tanah kami tuh..
xde la besar mana...
cuma...
kalo takat nak buat tanaman serai 20-30 baris...
boleh aje...



tinggal nak tutup lubang hutang JPA aje lagik....
lambat lagik tuh baru settle...
tahun 2017 baru abes...
gini le kalo buat perjanjian dengan kerajaan....



banyak sebab kenapa semua lubang hutang ni ditutup....
nanti bila nak beli rumah...
dah menambah saham hutang yang baru...
silap-silap..
saham hutang rumah lagik besar lubangnye..
adeh!!



7 comments

Apr 6, 2011, 10:35:00 AM

boleh tanam serai 30 baris.. satu baring ade 100 pokok.. dah boleh wat banglo tu.. caya la..

Apr 6, 2011, 10:39:00 AM

kot 1 baris ada 100 rumpun..
buatnye 1 baris ada 1 rumpun aje..camno?..
hahahahahhaa

Apr 6, 2011, 11:28:00 AM

tanam pokok getah laaa..

Apr 6, 2011, 11:34:00 AM

saya pun nak tutup lubang jugak
2013 insyaallah abis tutup sume lubang
haish
lambat lagi tu

Apr 6, 2011, 11:49:00 AM

err...serai seikat....xper....tu saham tuk masa depan plak...

Apr 6, 2011, 12:00:00 PM

beshnye hutang2 makin b'kurangan ;)

Apr 6, 2011, 12:20:00 PM

semua hutang dah setel ...
aku hutang dah nk setel aku pi tambah lagi hutang .... huhu

Post a Comment