Ahli Kelab Kad !!

Jan 14, 2013

Home » , , , » Cerita sekaligus...

Cerita sekaligus...




dah masuk minggu kedua bersekolah....
dan CikMat dah pon selamat dapat deretan buku latihan sekolah.....



tahun lepas tak sampai 8 buah buku termasuk buku tulis....
tahun nih ada 14 buah buku termasuk buku latihan...
tiada buku tulis tersenarai untuk tahun nih....



masak ko anak....
umur 5 tahun dah belajar Sains Sosial Pembangunan Insan..
umie dulu umur 5 tahun hape pon tak tahu lagik....
sedappp aje main polis-sentri...panjat pokok..
hingus pon menempel kat pipi..tapi apa ada kesah...orang lain pong macam tu!!





memandangkan kondisi perot teman yang semakin oh..semmm sangat nih...
pergerakan menunduk yang memerlukan penumpuan teliti adalah sangat stress...
malah nak bangun dari duduk bersila jugak berjenuh gostan-forward gear nak bangun...
oleh itu,..tahun nih acara balut buku telah teman sub-con pada...





 boyprennnnn!!!!...


dia memang sempoiii... t-shirt teman,..t-shirt dia jugak..
seluar 3 suku?..itu memang trademark dia diluar waktu bekerja..
sambil dia balut buku..sempat lagik mengutuk teman..
katanya skill teman membalut buku adalah ke laut...
eeellllleeehhh!!...





 ini pulak koleksi terkini buah-buahan dalam peti ais...
rasa macam makan sugus ajer setiap kali teman mengulang bukak peti ais nih amik buah...
time pregnankan CikMat dulu taklah segila nih makan buah...
kali nih...memang melampau...
ada harapanlah anak teman keluar kulit kaler "cerah" nanti.. *harapan*






 hari nih tanpa rela terpaksa mengeluarkan rm385 untuk sebijik tayar...
puncanya?...
ginilah yang jadi bila budak umur 18 tahun baru lulus lesen motor...
pusing-pusing pekan Taiping sambil bawak kawan bonceng belakang....
nak melintas jalan masuk simpang kanan tapi dia duduk sebelah kiri kereta kami...
secara selamba AGS yang besar nih dihimpit dek budak pompuan tu..
nak mengelakkan budak pompuan tu duduk bawah AGS....
terpaksalah cik abg teman panjat divider jalan...
hambik ko...tayar pecah!
dan adik tu blah tanpa rasa bersalah...





kegilaan baru boypren-gepren...
bila minum nescafe..sakit perut...
tapi bila minum kopi nih..takde pulak sakit perut...
rasa kopi nih pun tak sekuat nescafe...
light-light sajor.....bubuh pulak ais...pheeeewwwiiitt!!!!!





Abg Mamat yang udah dapat menerima kehadiran adiknya....
6 bulan hokehh teman tunggu saat nih....
gambar kejadian adalah hari Jumaat lepas....
lepas makan tengah hari...
dia baring dengan teman dan secara otomatik peluk pinggang teman sambil sebut...
"adik,..jom kita tido sama-sama"
auuuuuuu.....tacing sangat!!



sekian cerita..






6 comments

Jan 14, 2013, 9:22:00 PM

Nasib baik boleh sub kat boypren tu.
Konpem tacing tengok CikMat peluk adik dalam pewot!
Budak2 remaja sekarang ni ada yg bawak motor mengerikan sangat. RISAU.

Jan 14, 2013, 10:19:00 PM

seronok aje tgk keluarga sempoi nih

Jan 15, 2013, 7:49:00 AM

hoh..jenama apa tu? Klassno? beli tang mana? sweetnya korang ni..lepas ni abang boleh la main dengan adik...

Jan 15, 2013, 11:02:00 AM

yang last tu aku suka .... ololo romantik bestui la cik mat ni

Jan 15, 2013, 11:23:00 AM

Sweetnya gambar last tu...

Jan 15, 2013, 1:55:00 PM

Alolololo...taching sangat. Sampai ke Mines terasa. Bergenang airmata akak tengok gamba last tu. Sikit lagi nak cembeng tapi malu pulak sebab ada 3 pasang mata dok perati akak ni.

Post a Comment