Ahli Kelab Kad !!

Jan 31, 2013

Home » » Paprik

Paprik



setelah puas berfikir dan mereka-reka menu...
sambil mereka menu,..sambil pipi ditampar manja oleh ekor makcik diva..
otak tetappp jugak tepu...
layan lagik surf internet kot-kot ada idea...
tup-tup..terpandangkan gambar..



paprik daging dari blog Kak Ros...



tanpa berlengah..
start enjin motor..berdesuppp pegi kodai....




marilah kita sesama berpaprik di hari Khamis ini...
tak payah dah masak tumis sayur sumer...
semua sekaligus dalam satu menu...



kalo cicah biskut jacob's dengan kuah paprik pon sodap nih....


tambahan entry : pukul 12.50 tgh hari..

paprik daging teman udah siap!




8 comments

Jan 31, 2013, 12:12:00 PM

Teringin la pulak nak makan nasik goreng paprik!!

Jan 31, 2013, 2:08:00 PM

nak sikit paprik ni

Jan 31, 2013, 2:20:00 PM

dah telan liur dah ni tgk gambar lauk tu sebab mmg plan malam ni nak masak paprik.. he..he..

Jan 31, 2013, 4:15:00 PM

Macam ada satu telepati pulak Nini dgn mak akak. Mak akak tepon semalam. Dia cadangkan akak masak ayam paprik. Sonang! Sumo siap sokali masak. Kato e.
Tapi cam biasa. Akak tetap pemalas lipas nak ke dapur. Hahaha.

Jan 31, 2013, 4:31:00 PM

Ala....kan dah teringin nak makan paprik jugak ni...

Jan 31, 2013, 6:01:00 PM

Akak tak minat paprik tapi bila tengok yg Nini buat tu..slurrppp, mintak ciket!!!

Jan 31, 2013, 6:27:00 PM

wah wah.. masak paprik hari ni ye...

ehhehe... ala2 thai gitu...

Feb 1, 2013, 2:28:00 PM

nini, sedapnye...

Post a Comment