Ahli Kelab Kad !!

Jan 17, 2013

Home » , » Kene Adil..

Kene Adil..




gambar hotsetuff minggu nih...
kasih si abang.....
tapi dalam dok tacing tengok gambar kasih si abang nih...
jangan dilupakan yang lagik satu....





 yang ni pon kene peluk jugak...
6 tahun dah jadi "anak sulung" teman...
teman bela dari besar tapak tangan sampailah dah tak muat tapak tangan...




 walau selalu emosi...
ikut suka dia ajer nak pegi mana-mana....
tapi dia tetap anak yang baik...
tak reti tumpang rumah orang lain pegi makan atau tumpang minum...
nak curik ikan kat sinki....jauh sekali!
selagi teman tak jemput dia balik rumah...
selagi itulah dia tunggu teman kat tepi rumah hijau....




 manja-manja sombong...
mula-mula takmau dipeluk..
tapi bila dihulur tangan,..pandai pulak dia jilat-jilat manja...


11 comments

Jan 17, 2013, 10:12:00 AM

amboiiii manja sungguh dia tu!! :)

Jan 17, 2013, 10:39:00 AM

olo manja betui la... dah 6 tahun dah dobot ... sebaya kucen aku yg hilang dulu ..... lebih kurang umur 6 tahun terus die hilang...hmmmm

Jan 17, 2013, 10:59:00 AM

baguih mokcik ni manja2 tau

Jan 17, 2013, 12:10:00 PM

pernah kena cakar tak dgn dobot?

Jan 17, 2013, 1:15:00 PM

Aduuuhhh...tu lah pasal berkenan sangat nak buat menantu tu. Dalam hati ada taman gitu walaupun macam ganas je ghoman. Hahaha. Tetiba rindu kat kemanjaan atuk. Dia dah tak mo jilat2 tangan akak lagi. Mulut sakit kan, nak buat canno.

Jan 17, 2013, 1:32:00 PM

bagusnya....saya tak minat kucing....tapi family yang lain semua suka kucing.....sampai sanggup beli kucing mahal2

Jan 17, 2013, 2:11:00 PM

adil nini....harap2 adek cik mat baby girl

Jan 17, 2013, 9:50:00 PM

Konpem adil & saksama. Dobot nampak manja bila tidoq :)

Jan 18, 2013, 9:47:00 AM

jeles aku nengok....

Jan 18, 2013, 5:14:00 PM

kalo saya fengsan kena peluk kucing tu...x suka...

Jan 18, 2013, 6:13:00 PM

untung dobot dapat mak mcm ko! hahahaha...

Post a Comment