Ahli Kelab Kad !!

Jan 16, 2013

Home » » NameTag

NameTag




lately nih kat area kawasan perumahan rumah teman nih..
banyak sangattttt kejadian mencurik!...
baik dari curik rim tayar motor....curik beskal...
curik periuk belanga...mahupon curik kucing!!...



memandangkan makcik diva kita tu terkategori dalam hotsetuff....
makanya,..boypren terchenta telah membuat tindakan segera....
membuat rantai leher kulit yang baru untuk acik diva kita...
kulit ori ke?...ori la....op cos...
tapi bukan kulit "seladang taring dua kat depan" yer...
kulit yang tu hareeeemmmm.....
kitaorg cuma recycle tapak kasut kulit kepunyaan En Hanit...
ghahahhahahahahha....




maka..berbekalkan ke-kreatifan yang ada..
jadilah rantai leher makcik diva kita...




 rantai leher yang lama...
beli kat ekonsep tanpa loceng...
buh loceng besarrr supaya senang nak kesan jejak kat mana makcik tu menyelinap menyorok...





 hasil kerja tangan sendiri...
tapak kulit kasut ori kepunyaan En Hanit yang dihupgrade jadik rantai leher baru makcik diva kita..
demi sayangkan makcik diva..
sanggup tuh korbankan loceng pancing dia sebab nak buh kat rantai....




reaksi makcik diva pakai rantai baru?...





 muka mesti berlagak..
hotsetufff kannn....





kelasss ko nametag baru...
terang tak payah bersuluh lagik....
" DOBOT "




kat belakang nametag tu ada kitaorg tulis no hp sekiranya makcik nih sesat tak balik rumah...
makanya lepas nih,..kompem bertambah glamerlah makcik nih..
maklumlah...pakai nametag kan....




11 comments

Jan 16, 2013, 12:00:00 PM

mmg glamer tu muka mokcik ni...nama mmg beso tu

Jan 16, 2013, 12:40:00 PM

Gambar last...........posing eh kau dobot :p

Jan 16, 2013, 1:28:00 PM

Good idea Nini. Selalu kucing cantik org yg culik sebab boleh jual.

Jan 16, 2013, 2:19:00 PM

Cantiknya rantai leher dobot....bergaya!!!

Jan 16, 2013, 2:31:00 PM

Haha..org nk ngorat tuan kucing pun senang.tuan dia pn jd glemer tetibe kann.hotsetafffff. hehe

Jan 16, 2013, 3:05:00 PM

Kah kah kah..

Cuba pasang implant " where is my cat" kat dlm badan Dobot..boleh trace guna iphone :P

Jan 16, 2013, 3:37:00 PM

Haa, macam ni lah baru gaya YB. Senang nak lawat kawasan lepas ni. Tinggal hulur tangan je lagi, nama...sila tengok nametag. Hihihi.

Jan 16, 2013, 4:12:00 PM

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

Jan 16, 2013, 5:37:00 PM

Nini, tu kira necktag tu, kehkeh! Kelasss ko Dobot!

Jan 16, 2013, 8:41:00 PM

Nice cat...cayala lps ni sure senang balik rumah heheh

Jan 16, 2013, 9:32:00 PM

klas ko kucing...hahaha

Post a Comment