Ahli Kelab Kad !!

Jan 4, 2013

Home » » Amik mood

Amik mood




rilek dulu...
baring amik mood karton meresap dalam diri....



 sarsi sejuk satu,mamak!!!
takmo tawar...takmo manis...yang sedap-sedap sajer...





 rempit time....
umie,..let's go!



haaa...cengginilah keadaannya sejak 3 hari bersekolah....
bangun pagi tu dah bagus dah..takde dah drama swasta..
tepat 7 pagi mata celik..turun bawah sambung baring depan tv pulak...
mandi..gosok gigi...pakai baju..pastu sambung baring balik amik mood karton....
7.50 pagi baru bangun..capai beg sekolah tepi tv...pastu baru gerak pegi sekolah...
kalo dulu hari-hari pegi sekolah jalan kaki...
sekarang umie upgrade pulak naik motor...



bila naik motor pulak..
CikMat nih tak reti duduk belakang....takut jatuh..
camne-camne pon dia nak jugak duduk depan..pehtu takmo bukak beg sekolah..
boleh bayangkan tak camne keadaan mak buyung yang nak bawak motor?..
padat hoke..padat!!!...sendat!!...
nasiblah mak buyung nih kategori bukan rendang...bukan tinggi sangat....
makanya,..kaki masih boleh jejak ke tanah...
dan bersyukur jugak motor LC nih bukan motor clutch..
kalo tak..memang masak!!

9 comments

Jan 4, 2013, 11:45:00 AM

Bestnya Nini pandai bawa motor ye. Tapi jaga-jagalah sebab motor berat tu...

CikMat jgn buli Ummi tau. Sayang baby dalam perut tak?

Jan 4, 2013, 11:49:00 AM

Hahaha Nini, Cik Mat comel sgt, tapi dah byk upgrade tu, tiada drama swasta, dah berdikari jadi Nini pejam mata bab lain2 tu.

Jan 4, 2013, 2:49:00 PM

CikMat, kot ya pun nak duduk depan, beg tu kena la bukak CikMat wehhh! Kesian la umi kamu tu haa, adoyai..

Jan 4, 2013, 8:09:00 PM

Hilang rindu acik aidah tengok cik mat
Tapi kan esok2 bila dah dekat sampai bulan, canno tu? Tak sampai pulak tangan ummie nak pegang motor tu kang. Baik2 ya, nini, bawak motor tu.

Jan 5, 2013, 11:44:00 AM

@Kakzakie so far lesen lori aje yg nini blom amik kak :)

Jan 5, 2013, 11:45:00 AM

@Mak Wardah tu la kak...byk dah berdikari skrng nih..cuma sejak2 nk dpt adik ni,drama manja byk sikit

Jan 5, 2013, 11:45:00 AM

@Dinas Aldi tak payah suruh kak..silap2 kang dia buat drama air mata

Jan 5, 2013, 11:45:00 AM

@Aidah Othman kalo dh dekat cukup bulan nanti kak,..nini upgrade naik TAH pulak.gagagagaa

Jan 5, 2013, 6:00:00 PM

susah jugak jika pembonceng duduk depan pulak...kat tengah-tengah ada beg lak tuh, mencabar jugak...hehe

Post a Comment