Ahli Kelab Kad !!

Apr 19, 2013

Home » » 19 April

19 April




kalo di Negeri Perak..
setiap tahun 19 April adalah Public Holiday...
ini kerana,..sekalian rakyat meraikan hari keputeraan Sultan Perak....
untuk tahun nih...Sultan Perak sudah pun menyambut ulangtahun yang ke 85...



maka,sebagai salah seorang rakyat yang bertuah....
teman jugak menyambut hari kelahiran pada tarikh ini..
cuma,..teman takdelah cecah 85 tahun...
teman baru 19 tahun.... +  11 tahun...
~ 3 series..i'm coming! ~
walaupon begitu,.... hati & jiwa tetap maintain maneh...
semaneh nama blog teman...hakhakhak
cuma untuk tahun ni..takde gambar macam tahun 2011...
sebab untuk besday tahun nih...
kondisi teman adalah sangat kembang...sekembang munge di taman...
tak sanggup nak amik gambar sendiri...hahahahahahah
tapi,..teman tempek gambar lain....



kebetulan petang semalam...
mak & abah memunggah bilik stor..
maka,..teman tumpang menyelongkar kotak album sajer....



 kenangan menyambut ulangtahun kelahiran yang pertama...




 rambut tocang dua,hokey!
siap bergulung-gulung lagik hujung rambut..








see,..teman dah kata..
teman memang MANEH dari kecil....
bukan aje MANEH..malah tembun & chubby!!




8 comments

Apr 19, 2013, 9:04:00 AM

happy birthday to u beb!

Apr 19, 2013, 9:10:00 AM

comey2!! aku bayangkan kalo anak ko gegurl rupe cam tu le.. comey siot.. kalo skang ko ikat tocang due cenggitu pon tetap comey..

tp muke hajah maznah menten sampai skarang.. ape rahsia??? hehhee

Apr 19, 2013, 9:11:00 AM

eh gambo last nov 83?? mak aku baru branak kan aku.. ko dah duduk kat buai..

Apr 19, 2013, 10:17:00 AM

Hepi bday utk kita berdua! :)
Bangga kan jadi anak jati perak celebrate bday sama sultan hihi

Apr 19, 2013, 10:24:00 AM

Happy birthday Nini..
Kiranya org negeri Perak hari ini celebrate birthday Nini juga ye:)

Apr 19, 2013, 6:50:00 PM

Alolololo...comelnya nini masa kecik. Apasal tak tunjuk gambar terkini dik. Mesti comel jugak. Mak buyung ni ada seri tersendiri tau. Payah nak dapat tu.

Apr 19, 2013, 10:33:00 PM

Happy birthday Nini! Kembang bersebab takpa, peh ni akan kempis & cun balik, in syaa Allah!
Comei la masa kecik tu. Tapi sekarang lagiii comei :)

Apr 19, 2013, 11:36:00 PM

Happy Birthday kak nini!

Comel!

Post a Comment