Ahli Kelab Kad !!

Apr 11, 2013

Home » » Bilik 1st class

Bilik 1st class




amacam tempat pertapaan teman?...
1st class tau..tu pon katil baby blom pasang lagik..
siap ada pakej tv depan mata...
pakej aircond?...itu sudah pasti..
mak bagik teman konker ruang tamu tu...
peningler seisi rumah lepas ni dengan bau param..param...
muahahahahahahaha.....



munge kat kepala katil tu?..
penyeri katil....
walaupon bakal cucu mak nanti si 'kumbang' comell....
tapi mak & munge tak dapat dipisahkan..
teman aje yang tak berapa chenta dengan munge....
jangan CikMat..dia memang suka munge!





9 comments

Apr 11, 2013, 3:49:00 PM

huyohhh....... first class

Apr 11, 2013, 3:50:00 PM

ni mmg 1st class....ni...jeles jemaj...nk pantang kat sini boleh x..kikikiki

Apr 11, 2013, 4:09:00 PM

amboi....ni nanti dengan orang lain sekali lepak kat sini

Apr 11, 2013, 4:38:00 PM

wah..memang dahsyat ni...terbaek la...kalah hospital swasta hehe

Apr 11, 2013, 6:34:00 PM

Konpem pesklas tuh, I like! Ada orang enjoy tengok katun tu ha :D

Apr 12, 2013, 9:45:00 AM

TV tu penting ...

Apr 12, 2013, 10:49:00 AM

Wahh... kalau macam ini gaya betullah 1st class Nini:)

Apr 12, 2013, 12:21:00 PM

bestttt.. kat ruang tamu.. nnti tak kurus jgn bising2 kat telinga mekchu tau.. kena gigit nanti..

Apr 12, 2013, 3:53:00 PM

tv flat screen..ni dah taraf Hilton! haha

Post a Comment