Ahli Kelab Kad !!

Jan 28, 2011

Home » » Contest Posing Paling Cool Dalam Kereta

Contest Posing Paling Cool Dalam Kereta


memandangkan cik organiser contest kata..boleh create tajuk sesuka hati asalkan ada perkataan kereta,contest,cool...jadik,..saya suruh Umie saya cipta tajuk lain..ni la tajuk yang Umie saya cipta sesuka hati...

jom dengar cerita saya yang model kereta kali nih....


Hi...saya la model yang join contest nih....nama saya Afif...ni saya berposing sebelum saya mula memandu...tapi saya pegang stering ajer..kaki xsampai nak tekan pedal minyak & brek..itu saya serahkan pada Umie saya..

ini kereta ayah saya..usia kereta ni dah mencecah 7 tahun... tapi Umie saya yang selalu bawak kereta & drift..ayah selalunye merempit naik motor...saya suka naik kereta dengan Umie.. sebab??..Umie baik hati & selalu kasik saya drive sama-sama dengan Umie.. *itupon setelah saya penat menangeh cam nak rak*

nah....saksikan aksi saya yang cuba untuk membuat kornar baring sambil dengan sedaya upaya cuba memusingkan stereng nih....isshhh...apa ke ketat sangat nih....

xpercaya ke yang kitaorg bawak kereta bersama-sama??...
nah..bukti!!

tada!!!...see...i told u...
ini Umie saya...Umie saya nih selalu perasan dengan mengatakan dia gemok..
padahal..xpon...
kalo gemok..xkan la kitaorg boleh kongsi tempat duduk driver ni kan..
hahahahahaha

hopefully akak Una Budak Baeq terima penyertaan saya...

tarikh tutup penyertaan 31 Mac 2011

saya tag !! :





* entry ni versi Afif menulih...kikikiki

7 comments

Jan 28, 2011, 4:01:00 PM

hokeh!

Jan 28, 2011, 4:11:00 PM

good luck

Jan 28, 2011, 4:18:00 PM

BAEKLAH MAK ENCEK! NANTI SAYA JOIN...
LAMBAT LG KAN TARIKH TUTUPNYA... :)

Jan 28, 2011, 5:36:00 PM

Moga menang!! all the besttt!

Jan 28, 2011, 5:37:00 PM

Ya Allah.. sangat menduga kedietan saya.. tulunnn..

Jan 28, 2011, 5:38:00 PM

Psstt pssstt.. komen diet tu tersalah masuk.. heh.. maluuuu..

Jan 29, 2011, 11:06:00 AM

alahaiii comey je afif ni buat entry .kehkeh .

*terjah tgk peserta dan gud luck ^^

Post a Comment